Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Beneficiile sportului făcut de dimineață

Exercițiile fizice făcute dimineața, oferă o mulțime de beneficii atât pe planul sănătății cât și al stării de spirit. Un program de antrenament început de la primele ore ale dimineții ajută la reglarea somnului, intensifică activitatea creierului și crește nivelul de energie.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 24.07.2018 - 09:08

Mai jos sunt doar câteva din efecte pozitive ale sportului de dimineață care au puterea de a-ți schimba radical stilul de viață.

Vei fi mai fericită
Începe ziua cu exercițiile de cardio și vei constata că vei aborda cu mai multă pozitivitate problemele de serviciu sau relațiile dificile cu cei apropiați. Sportul de la prima oră a dimineții îți va da mai multă încredere și energie ca să duci până la bun sfârșit toate responsabilitățile pe care le ai la locul de muncă.

Vei avea o alimentație mai sănătoasă
Sportul matinal îți va crește pofta de mâncare și te va motiva să alegi la micul dejun iaurtul 100% natural, în locul celui cu fructe. De asemenea, la prânz vei alege o salată în loc de cartofi prăjiți, iar desertul va fi exclus din meniu. Așadar, dacă începi ziua cu exercițiile fizice, vei dori ca efortul tău să nu treacă neobservat, așa că în timpul zilei vei avea mai multă grijă la ceea ce mânânci.

Vei dormi mult mai bine
Sportul de la prima oră a dimineții îți va da energie, ceea ce înseamnă că vei adormi mai repede decât de obicei. Exercițiile fizice efectuate seara reduc nivelul de melatonină – hormon implicat în reglarea ciclului somn-veghe prin crearea unei stări de amorțeală și micșorarea termepaturii corpului -, ceea ce poate afecta somul în timpul nopții.

Va deveni o prioritate și un stil de viață
De-a lungul unei zile pot interveni probleme care să te determine să amâni orele de mișcare până seara târziu sau chiar până a doua zi. În schimb, dacă îți vei începe ziua cu ora de sport, îți vei putea vedea de programul tău obișnuit, iar dacă va trebuit să te abați de la ce ai de făcut, măcar ești liniștită cu gândul că ai primit doza de energie de care aveai nevoie.

Comentarii

loading...