Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Beneficii pe care ți le poate aduce consumul regulat de ouă

Ouăle sunt probabil alimentele care nu lipsesc de la niciun mic dejun. Mai jos sunt doar câteva dintre beneficiile pe care le obții consumând regulat acest aliment.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 10.08.2018 - 16:48

Ouăle sunt cea mai ieftină sursă de proteină

Un ou obișnuit costă în jur de 50 de bani, iar pentru această sumă primești 6 grame de proteină de cea mai bună calitate. Proteina este considerată cea mai sățioasă dintre toți nutrienții. Reține că proteinele se găsesc și în gălbenuș, nu numai în albuș.


Oferă o senzație de sațietate 

Dacă mănânci un ou la micul dejun, te vei simți mai sătul decât dacă mănânci un croissant sau orice altceva. Un studiu arată că oamenii care mănâncă ouă dimineața sunt mai satisfăcuți, au un flux de circulație mai scăzut al hormonilor responsabili pentru senzația de foame și mănâncă mai puțin la prânz.

Protejează vederea

Ouăle au un conținut ridicat de luteină, un compus concentrat care se găsește în retină.
Luteina protejează ochiul împotriva degenerescenței maculare, una dintre principalele cauze de orbire. De asemenea, contribuie la protecția zilnică împotriva așa numitei „lumini albastre”, care este emisă de ecranele telefoanelor, tabletelor și computerelor. Luteina din ou se găsește în gălbenuș, un motiv în plus să consumăm oul întreg și nu doar albușul.

Comentarii

loading...