Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

COMUNICAT DE PRESA

Actualizat: 08.01.2019 - 15:40

Anunțul de job „matrimonial” – un mod inedit prin care o agenție de SEO caută să-și măreasca echipa

COMUNICAT DE PRESA

Actualizat: 08.01.2019 - 15:40

Dar nu oricum. Postarea cu pricina, de pe pagina de Facebook a agenției, îmbracă forma unui anunț matrimonial cu aerul anilor ’80, când în conversațiile românilor mai existau cuvinte precum „zestre”, „a isprăvi”, „recerință”, „năcaz” sau „reflectanți”.

AdMarks este o agenție tânără, fondată de către anteprenorul Florin Pețu în anul 2016. Până în prezent, aceasta și-a întărit poziția pe piață nu doar prin serviciile de calitate pe care le oferă clienților, ci și prin faptul că una dintre valorile sale de bază este comunicarea.

Revenind la ineditul anunț, deși postat relativ recent, acesta a început să atragă atenția celor de pe rețelele de socializare și, conform antreprenorului, câțiva candidați au trimis deja „un răvaș la adresa: [email protected].”

Întrebat telefonic de ce anume a ales să lanseze un astfel de anunț, domnul Florin Pețu a răspuns:

Pentru că avem nevoie de oameni creativi în AdMarks care să meargă alături de noi către succes. Știu din proprie experiență că anunțurile clasice pot fi puțin înspăimântătoare, făcând candidații să creadă că aplică pentru un job rigid, care le fură timpul și libertatea. La AdMarks vrem ca totul să fie diferit, să ne bucurăm împreună de realizări și să ne stresăm, tot împreună, atunci când este cazul. Cred că, în urma acestui anunț, curajos după cum spun unii, vom găsi persoana pasionată și de încredere pe care o căutăm. Ar trebui să renunțăm la rigiditate și noi, antreprenorii tineri, să privim mai relaxat angajatul modern și să-i oferim un cadru în care să se simtă împlinit, apreciat și respectat.

Nu se știe dacă anunțul AdMarks va fi privit cu ochi buni de toată lumea, însă reacția celor din mediul online este una care ne demonstrează că angajatul român, care petrece foarte mult timp la locul de muncă, dorește și puțin amuzament în „colaborarea fructuoasă” cu angajatorul.

Since you are here

… we have a small favour to ask. More people are reading and supporting our independent, investigative reporting than ever before. And unlike many news organisations, we have chosen an approach that allows us to keep our journalism accessible to all, regardless of where they live or what they can afford. Romania Libera is editorially independent, meaning we set our own agenda. Our journalism is free from commercial bias and not influenced by billionaire owners, politicians or shareholders. No one edits our editor. No one steers our opinion. This is important as it enables us to give a voice to those less heard, challenge the powerful and hold them to account. It’s what makes us different to so many others in the media, at a time when factual, honest reporting is critical. Every contribution we receive from readers like you, big or small, goes directly into funding our journalism. This support enables us to keep working as we do – but we must maintain and build on it for every year to come. Support The Romania Libera from as little as €1 – and it only takes a minute. Thank you.

Subscribe Romania Libera weekly
Subscribe Romania Libera essential new magazine
An alternative to breaking news
Subscribe Romania Libera essential new magazine