13.4 C
București
marți, 28 septembrie 2021

Advertoriale SEO si atuurile acestora in promovarea online

Daca ai o afacere care este prezenta in mediul online, dar care nu se bucura de rezultatele dorite in privinta vizibilitatii, traficului pe pagina web si in privinta conversiilor, atunci inseamna ca trebuie sa gasesti o metoda mai eficienta de promovare. Una dintre cele mai eficiente metode de promovare pe care orice agentie de publicitate o recomanda este advertorialul SEO. Exista mai multe avantaje care recomanda campaniile de advertoriale SEO pentru promovarea online a unui business.

1. Cresterea vizibilitatii in mediul online
Primul criteriu pentru a ajunge la cat mai multi clienti este sa fii vizibil. Acest lucru este valabil pentru orice business. Cu ajutorul unui advertorial acest deziderat va fi realizabil in cateva saptamani de la postarea advertorialelor. Dar dincolo de vizibilitatea pe termen scurt, advertorialele au avantajul de a contribui la cresterea vizibilitatii pe termen mediu si lung. Acest lucru se datoreaza optimizarii SEO si afisarii pe primele pagini in randul motoarelor de cautare odata cu trecerea timpului.

2. Cresterea increderii in randul potentialilor clienti
Odata ce la cautarea pe anumite cuvinte cheie brand-ul tau si produsele sau serviciile oferite clientilor sunt afisate pe primele pagini in randul motoarelor de cautare, increderea potentialilor clienti in ceea ce ofera business-ul tau va creste. La cresterea increderii va contribui si reputatia si notorietatea blogurilor sau a website-urilor unde sunt postate advertorialele. Prin intermediul advertorialelor practic vei putea sa educi potentialii clienti cu privire la ceea ce ofera produsele sau serviciile vandute prin intermediul business-ului tau.

3. Mai mult trafic pe website
O mai mare vizibilitate si o incredere sporita in randul potentialilor clienti inseamna implicit si mai mult trafic pe website. Acest lucru vine ca urmare a link-urilor contextuale inserate in fiecare advertorial din cadrul campaniilor de advertoriale SEO. Cu alte cuvinte in fiecare advertorial este inserat un link care va redirectiona utilizatorii care citesc respectivul advertorial catre site-ul business-ului tau. Din acest motiv va creste traficul pe site, dar si autoritatea site-ului respectiv.

4. Mai multe conversii pe site
Faptul ca business-ul tau inregistreaza mai mult trafic pe website este un lucru pozitiv. Insa pentru o afacere de succes este nevoie si de pasi ulteriori precum conversiile. Aici putem vorbi de abonarea la newsletter, de click-uri pe diferite pagini sau produse, dar mai ales de conversii sub forma de achizitii din randul produselor sau serviciilor oferite de business-ul tau. Avand in vedere ca in urma parcurgerii unui advertorial clientul a decis sa viziteze website-ul, convins fiind de informatiile prezentate in advertorial, sansele ca acesta sa mearga mai departe la conversii sunt mult mai mari.

5. Cresterea profitului
Tinta oricarei afaceri este cresterea profitului. Ei bine, in momentul in care afacerea beneficiaza de o promovare online eficienta, asa cum este cea prin advertoriale SEO, cresterea profitului vine ca o consecinta fireasca. In urma cresterii vizibilitatii in online si a cresterii traficului pe site se va remarca si o crestere a vanzarilor si implicit a profitului. La acest lucru contribuie fara doar si poate relevanta si caracterul informativ la advertorialelor ca si metoda de promovare.

Pentru a profita de toate aceste avantaje ale unei campanii de advertoriale SEO este recomandat sa apelezi la o agentie de publicitate. O astfel de agentie de publicitate iti pune la dispozitie o echipa de specialisti in gasirea cuvintelor cheie relevante, in redactarea continutului advertorialelor si in postarea acestora pe site-uri cu autoritate. Atelierul de Creatii Digitale este o agentie de publicitate care ofera oricarui business servicii complete de promovare online.

Ultima oră
Pe aceeași temă