4 modalitati prin care marketingul online te poate ajuta sa iti cresti brand awareness-ul

In 2019, intrebarea pe care ar trebui sa si-o adreseze proprietarii unui business nu mai este "Trebuie sa investim in marketing online?", ci mai degraba "Cat ar trebui sa investim?".

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 27.03.2019 - 14:51

Un branding reusit implica investitii, continuitate si consistenta, iar orice abatere de la aceasta regula le va permite competitorilor sa iti "fure" din market share. Prin urmare, daca vrei ca business-ul tau sa cunoasca o crestere constanta, trebuie sa investesti pe termen lung in branding.

Iata in continuare patru dintre cele mai eficiente modalitati prin care te poti folosi de marketing online pentru cresterea awareness-ului business-ului tau:

1. Crearea de continut de calitate

Inainte de a cumpara produsele sau serviciile pe care le oferi, potentialii clienti iti evalueaza credibilitatea. Prin urmare, trebuie sa te intrebi ce spune continutul disponibil online despre brand-ul tau. Tot ce scrii spune o poveste despre tine, de la sloganul business-ului tau la articolele de blog.

Asadar, adreseaza-ti urmatoarele intrebari:

- pari credibil?

- sfaturile pe care le oferi sunt valoroase pentru domeniul in care activezi?

- le transmiti oamenilor doar lucruri pe care nu le cunosc deja si care aduc plus valoare in vietile lor?

- exista studii de caz care sa valideze informatiile oferite?

Toate aceste intrebari sunt esentiale, intrucat vor contribui la autenticitatea si credibilitatea pe care ti le creezi prin marketing online.

2. O strategie solida de social media

O alta componenta importanta a marketingului online este reprezentata de social media. Pe Facebook, Instagram, LinkedIn sau Twitter, iti poti construi reputatia mai rapid decat in orice alta parte. Asadar, intreaba-te: ai o strategie solida de social media pentru a atrage cat mai multi potentiali clienti?

Share-uind articole de blog interesante, de tipul "Cum sa...?" sau "Top 5...", vei atrage atentia asupra brand-uui tau. Daca ai o prezenta consistenta in social media, unele dintre cele mai accesate site-uri de pe internet, iti vei cladi un brand redutabil, credibil si competitiv.

3. Investitia in SEO

Multa lume din industrie pune semnul egal intre SEO (Search Engine Optimization) si marketing online. Totusi, cel mai adesea tehnicile SEO nu sunt observate de publicul larg si nici nu sunt cunoscute de majoritatea antreprenorilor, prin urmare ele trebuie lasate pe mana unor experti, cum ar fi agentiile specializate.

Intrucat nu stiu exact ce inseamna SEO, multi antreprenori aflati la inceput de drum sunt reticenti sa semneze un contract cu o agentie de marketing online, insa adevarul este ca SEO le va aduce cele mai mari beneficii si cel mai mare ROI (return on investment). Optimizarea SEO reprezinta totalitatea tacticilor prin care site-ul business-ului tau va ajunge sa ocupe pozitii de top in Google si alte motoare de cautare, tactici care tin atat de on-page (optimizarea site-ului), cat si de off-page (link-uri de pe alte site-uri catre site-ul business-ului tau).

Imagineaza-ti urmatorul scenariu: un client cauta pe Google "cea mai buna casa de avocatura", iar site-ul business-ului tau apare in topul rezultatelor. In acel moment, vei castiga instant credibilitate in ochii utilizatorului, care foarte probabil iti va deveni client. Acum realizezi importanta acestei componente de marketing online?

4. Un site atractiv si usor de navigat

Site-ul este fundatia oricarui business online, iar daca acesta are un aspect invechit si un continut neinteresant, este ca si cand te-ai duce la o intalnire de business imbracat in tricou si blugi. Site-ul este oglinda business-ului tau, asa ca acesta trebuie sa fie atractiv atat din punctul de vedere al design-ului, cat si al continutului si, in plus, sa fie usor de navigat. Indiferent cat de mult ai investi in marketing online si cate articole interesante de blog ai scrie, tot poti pierde un client daca acesta va fi dezamagit de aspectul site-ului tau!

Comentarii