YouTube a adฤugat un nou format de publicitate, afiศรขnd reclame atunci cรขnd utilizatorii pun pauzฤ videoclipurilor. Decizia Google a atras deja critici, fiind consideratฤ controversatฤ de comunitatea platformei.
Conform publicaศiei Engadget, noua funcศie face parte din strategia companiei de a maximiza timpul petrecut pe YouTube, inclusiv prin afiศarea reclamelor pe ecranele de pauzฤ.
Primele teste pentru acest tip de publicitate au รฎnceput รฎn 2023, รฎntr-un grup restrรขns de agenศi de publicitate.
รn aprilie 2024, Phillip Schindler, directorul de afaceri al Google, a declarat cฤ feedback-ul din partea agenศiilor a fost pozitiv. Totuศi, utilizatorii nu au primit cu acelaศi entuziasm aceastฤ schimbare.
Pe Reddit, au apฤrut deja capturi de ecran care aratฤ reclamele de pe ecranele de pauzฤ, provocรขnd o reacศie negativฤ ศi un val de critici din partea comunitฤศii online.
Reclamele vor fi afiศate pe desktop ศi pe mobil
Noile reclame sunt afiศate atรขt pe versiunea desktop, cรขt ศi pe aplicaศia mobilฤ YouTube, ceea ce extinde impactul asupra tuturor tipurilor de utilizatori.
Acest tip de publicitate a fost deja implementat pe alte platforme de streaming, precum DirecTV ศi Hulu, pentru abonamentele de nivel inferior.
Este important de menศionat cฤ noua strategie de publicitate se aplicฤ exclusiv utilizatorilor care folosesc versiunea gratuitฤ a YouTube.