Scrisorile de informare vor fi distribuite de Poșta Română, începând de miercuri
Notificările includ detalii despre cuantumul obligaţiilor restante la 31 august 2024, împărţite în sumele ce trebuie achitate şi sumele care pot face obiectul anulării.
Contribuabilii vor mai primi la domiciliu două modele de documente, „Notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare” şi „Cererea privind anularea unor obligaţii bugetare”.
Curierii poştali vor prelua de la domiciliul contribuabilului plicul care conţine „Notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare” şi vor expedia acest document către organul fiscal central competent, scrie Agerpres.
„Poşta Română va putea încasa prin mijloacele legale de plată, la domiciliul fiscal al contribuabilului sau la oficiul poştal, sumele aferente obligaţiilor bugetare ce trebuie achitate în vederea accesării facilităţilor fiscale prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, în cazul contribuabililor care optează pentru plata acestor obligaţii în numerar sau prin intermediul cardurilor bancare”, se arată într-un comunicat al Poștei Române.
Compania Naţională „Poşta Română” este operatorul naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (93,52% din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (6,48%).