Meghan Markle se confruntă cu un val de critici după ce ar fi folosit imaginea copiilor săi, Prințul Archie și Prințesa Lilibet, pentru a atrage atenția asupra noilor sale inițiative comerciale.
Meghan Markle, criticată dur
Duceasa de Sussex, în vârstă de 43 de ani, a postat recent o fotografie rară alături de cei doi copii ai săi pe Instagram, pe paginile sale oficiale, inclusiv pe cea a brandului său „As Ever”. În imagine, Meghan apare într-o grădină, îmbrățișându-i pe Archie și Lilibet, cu fețele acestora întoarse de la cameră. La doar o oră după această postare emoționantă, ducesa și-a anunțat oficial magazinul online, unde promovează haine și accesorii atent selecționate, obținând comisioane din vânzări, notează DailyMail.
Această strategie de promovare nu a trecut neobservată în cercurile regale, unde unii critici au catalogat gestul drept „lipsit de eleganță” și „disperat”. Expertul regal Phil Dampier a declarat pentru publicația The Sun că această mișcare a fost „bine calculată”, întrucât Meghan „știe că folosirea imaginii copiilor săi alături de lansarea unei afaceri îi va aduce atenție maximă”.
O altă voce critică, Graydon Carter, fost editor al revistei Vanity Fair, a afirmat că Meghan pare „deconectată de la realitate”, făcând referire la modul în care aceasta gestionează imaginea publică și strategiile comerciale.
Magazinul online al lui Meghan, promovat prin platforma ShopMy, include o selecție de 32 de articole vestimentare și accesorii, unele la prețuri accesibile, dar multe la sume considerabile. Printre cele mai scumpe produse se numără rochia albă „Windsor” de la Heidi Merrick, în valoare de 1.070 de lire sterline, precum și sandalele Saint Laurent de 595 de lire.
Experții financiari estimează că ducesa ar putea câștiga milioane de lire sterline din această afacere, având în vedere numărul impresionant de urmăritori pe Instagram (2,6 milioane) și rata mare de engagement.
CITEȘTE ȘI – Shakira și-a surprins fanii, după un videoclip postat în online în care apare nemachiată
Această nouă inițiativă vine în contextul în care Meghan și Prințul Harry au renunțat la îndatoririle regale în 2020, în parte din cauza restricțiilor impuse asupra oportunităților lor comerciale.
Deși nu există reguli oficiale care să îi împiedice să vândă produse, utilizarea titlului său regal, Meghan, Ducesa de Sussex, pentru promovare ridică semne de întrebare în legătură cu respectarea acordurilor stabilite cu Palatul Buckingham.
În ciuda criticilor, Meghan Markle pare determinată să își consolideze brandul personal și să își maximizeze câștigurile din proiectele comerciale, menținându-se în atenția publicului și a presei.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!