PC-urile destinate consumatorilor obișnuiți vor fi etichetate Dell, cele pentru clienții de afaceri vor deveni Dell Pro, iar stațiile de lucru de înaltă performanță vor purta brandul Dell Pro Max
În prima zi a CES 2025, Dell a anunțat o schimbare majoră în strategia sa de branding. Renunțând la denumirile cunoscute precum XPS, Inspiron și Latitude, compania va adopta nume mai simple și intuitive pentru gama sa de PC-uri, similar cu abordarea Apple. Noile categorii vor fi Dell, Dell Pro și Dell Pro Max, reflectând nivelurile de performanță și preț, scrie profit.ro.
PC-urile destinate consumatorilor obișnuiți vor fi etichetate Dell, cele pentru clienții de afaceri vor deveni Dell Pro, iar stațiile de lucru de înaltă performanță vor purta brandul Dell Pro Max. Fiecare categorie va include trei subramuri: Premium, Plus și Base, cel mai performant produs fiind un Dell Pro Max Premium.
Dell a marcat această schimbare prin lansarea a două noi laptopuri, Dell Pro Premium 13 și Dell Pro Premium 14, care promit un spor de performanță grafică până la 82% și o autonomie impresionantă de 21 de ore. Pentru consumatorii obișnuiți, Dell a prezentat modelele Dell 14 și Dell 16 Plus, disponibile din februarie, la prețuri începând de la 1.000 de dolari.
Urmărește România Liberă pe Google News, Linkedin, Twitter, Facebook și Youtube