Produsele nealimentare comercializate on-line au inregistrat cel mai mare avans – de 61,7% – in cadrul comertului cu amanuntul realizat in primele 11 luni ale anului trecut (a carui crestere totala a fost de 24,7%). Mai mult, o crestere asemanatoare a cifrei de afaceri obtinuta din vanzarile electronice – de 62% – a fost raportata de Institutul National de Statistica si pentru luna noiembrie 2006. Vanzarea de produse alimentare, bauturi si tutun a generat in acelasi interval de timp o cifra de afaceri in crestere cu 28,8%, iar in ceea ce priveste serviciile de piata prestate populatiei, volumul cifrei de afaceri din perioada ianuarie-noiembrie 2006, comparativ cu perioada similara a anului precedent, a inregistrat o crestere cu 12,0%. Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu ridicata si cu amanuntul, intretinerea si repararea autovehiculelor si a motocicletelor, comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule a inregistrat o crestere cu 17,4%, provenita in special de la comertul cu autovehicule, unde avansul a fost de 19,5% fata de perioada corespunzatoare a anului 2005.