Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a lansat o licitaţie publică pentru realizarea de obiecte şi materiale promoţionale cu rol în promovarea brandului turistic al României, în valoare de 5,5 milioane lei, fără TVA, informează NewsIn.
„Contractul este divizat pe loturi: Lotul 1 – Obiecte promoţionale, cu o valoare estimată este de 5.499.700 lei, fără TVA şi Lotul 2 – Materiale promoţionale, cu o valoare estimată este de 14.405, lei fără TVA”, potrivit unui comunicat emis vineri de minister.
Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, Axa 5 – operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”.
Criteriul de atribuire al contractului este preţul cel mai scăzut. Ofertantul trebuie să depună împreună cu oferta tehnică şi mostre pentru obiectele promoţionale solicitate în caietul de sarcini, spun oficialii MDRT.
Toate obiectele si materialele promoţionale vor fi inscripţionate cu elementele de identitate vizuală a brandului de turism, în conformitate cu recomandările din Manualul de Brand, precum şi cu cele prevăzute în manualul de identitate vizuală ale Programului Operaţional Regional.