Până acum, în campania socială de conştientizare a importanţei industriei imobiliare, alături de echipa More s-au alăturat doar agenţi imobiliari. Dan Ioan Popp, cel mai vechi dezvoltator imobiliar din România sparge însă gheaţa şi în ceea ce priveşte profesiunile conexe, fiind primul investitor care sprijină proiectul.
Campania IMOBILIARELE SUNT BUNE şi-a propus să aleagă grâul de neghină, în imobiliare şi să strângă la un loc profesioniştii care au respect pentru acest sector economic şi îşi doresc reguli transparente şi corecte.
„Minunată iniţiativă! Energică, atractivă şi bine gândită. Imi declar sprijinul pentru ceea ce , în fond , este bine venit şi necesar pentru investitori, property, manageri, dezvoltatori, constructori, proiectanţi, arhitecţi, urbanişti, agenţi, bancheri, evaluatori, avocaţi, notari, analişti şi mai ales pentru publicul utilizator- milioane de persoane fizice şi juridice […] Şi este bine, în plus şi pentru autorităţile locale sau centrale care astfel vor avea un interlocutor reprezentativ; în plus şi fiscaliştii vor putea dialoga corespunzător cu proprietarii şi investitorii”, a declarat Dan Ioan Popp, preşedinte Impact SA.
Vă reamintim că mai multe detalii despre campanie găsiţi pe www.imobiliarelesuntbune.ro, unde puteţi face şi propuneri privind reglementarea segmentului imobiliar.