Piese de mare finete folosite la automobilele de marca asamblate in Europa si nu numai sunt produse in Romania. Unele dintre ele se fabrica la Targu-Mures in halele SC „Matricon” SA, care pana in 1989 se ocupa de productia de masini de cusut.
Dupa 1990, „Matricon” SA a intrat in cadere libera. An de an, firma a acumulat datorii fata de furnizori si stat. In 1999, valoarea datoriilor acesteia era egala cu cea a patrimoniului, adica in jur de 16 miliarde lei vechi. Numarul angajatilor a scazut de la 5.000 de persoane, la mai putin de 350. In 1999 compania a fost privatizata, iar noul proprietar, o societate germana, a schimbat profilul activitatii, compania urmand sa se ocupe cu turnare sub presiune aluminiu si zamac, executarea de scule, dispozitive, matrite pentru turnare si de productia de ansambluri si piese singulare prelucrate prin aschiere. Investitorul german a platit datoriile catre stat, a reusit sa mentina personalul angajat in jurul cifrei de 250 de persoane cu un salariu mediu actual de 170 de euro si a investit in fabrica din Targu-Mures circa 2,5 milioane de euro. Ulterior, proprietarul german a vandut compania catre „CIE Automotive” din Spania.
Prin intermediul „TRW', o multinationala care realizeaza piese de siguranta pentru industria auto, cum ar fi air-bag-uri, centuri de siguranta sau piese de directie, produsele turnate in halele de la „Matricon” ajung la Volkswagen sau Nissan. Totodata, prin filiera General Motors, piesele de la Targu-Mures echipeaza modele produse de Chevrolet si Opel. Nu in ultimul rand, in urma colaborarii cu „SVS”, entitate specializata in oglinzi auto si lampile din spate ale masinilor, piesele ajung si in compunerea limuzinelor Mercedes si Maybach.