R.: De ce consideraลฃi cฤ sprijinul acordat companiilor mici ลi PFA este mai important în prezent decât în trecut?
I.S.: Multe studii au arฤtat cฤ, la nivel mondial, cele mai afectate de recesiunea economicฤ au fost companiile mici ลi, cum acestea reprezintฤ coloana vertebralฤ a societฤลฃii, este firesc sฤ fie ajutate sฤ depฤลeascฤ acest moment dificil ลi chiar sฤ creascฤ, în ciuda unui mediu încฤ ostil, pentru a contribui la revenirea economiei. În acest context, Bancpost ลi-a asumat rolul, atât faลฃฤ de clienลฃii sฤi, cât ลi faลฃฤ de societate în general, de a sprijini în mod activ companiile mici ลi PFA în încercarea lor de a face faลฃฤ dificultฤลฃilor, de a profita de avantajul unor potenลฃiale oportunitฤลฃi de piaลฃฤ, oferindu-le o gamฤ completฤ de servicii. Companiile mici ลi PFA pot gฤsi în Bancpost un partener de încredere, pregฤtit sฤ îลi asume angajamente pe termen lung.
R.: Atunci când vฤ referiลฃi la sprijinul acordat de Bancpost companiilor mici ลi PFA, includeลฃi numai împrumuturile sau orice alte produse, servicii bancare legate de nevoile acestora? Cu alte cuvinte, care este strategia Bancpost?
I.S.: Fiecare client este unic, cu dificultฤลฃi ลi oportunitฤลฃi diferite care îi influenลฃeazฤ nevoile. Drept urmare, la Bancpost nu oferim o soluลฃie de tip universal ลi nici nu încercฤm sฤ livrฤm produsele ca atare clienลฃilor noลtri. Noi credem într-o abordare personalizatฤ. Astfel, avem în toate cele 286 de sucursale ale noastre consultanลฃi specializaลฃi pentru a oferi servicii bancare companiilor mici ลi PFA ลi care mai întâi vor lucra împreunฤ cu clientul pentru a-i înลฃelege nevoile specifice, la momentul respectiv, pentru ca mai apoi sฤ-i poatฤ oferi acestuia produsele pe care ลi le doreลte cu adevฤrat. Respectiv, nu numai produse de împrumut, ci ลi conturi curente, depozite, POS, internet banking, asigurฤri, convenลฃii de salarii, acreditive etc. I.M.