Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

UE: Cele trei dungi paralele nu reprezintă o marcă înregistrată a Adidas

Tribunalul Uniunii Europene (UE) a decis, miercuri, că cele trei dungi paralele nu reprezintă o marcă înregistrată a companiei germane Adidas pentru că nu are un caracter distinctiv uşor de recunoscut în cele 28 de state ale Uniunii, transmite Reuters.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 19.06.2019 - 16:28

Însă, reprezentanţii companiei au anunţat că această decizie afectează doar o anumită utilizare a simbolului respectiv.

Tribunalul a menţinut o decizie din 2016 a Oficiului European pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO), care a anulat acceptarea anterioară a mărcii respective, pe care Adidas a înregistrat-o în 2014.

Firma Shoe Branding Europe a contestat această marcă, după ce tribunalul UE a invalidat marca acestei firme, spunând că dungile respective, două la număr, sunt prea asemănătoare cu cele ale Adidas.

Această decizie a venit în contextul în care, în industria echipamentelor sportive, a crescut numărul de procese pe tema mărcilor şi patentelor, iar marii jucători încearcă să-şi diferenţieze tot mai bine produsele.

Comentarii

loading...