Site-urile ziarelor britanice The Guardian şi Daily Mirror au înregistrat creşteri importante ale traficului în luna mai, după ce concurenţii de la News International au lansat noile ediţii online ale The Times şi The Sunday Times, pe care utilizatorii le pot accesa doar după ce îşi fac cont, potrivit NewsIn.
Potrivit celor mai recente cifre privind traficul ediţiilor online ale ziarelor britanice, site-urile The Times au înregistrat o scădere substanţială a numărului de cititori. Numărul persoanelor care vor alege să citească ediţiile online ale The Times şi The Sunday Times va scădea şi mai mult, deoarece până la sfârşitul lunii iunie News International va introduce o taxă pentru accesarea conţinutului.
Cifrele companiei de cercetare Experian Hitwise arată că The Times şi The Sunday Times au o cotă de piaţă înjumătăţită de când a fost introdus sistemul de înregistrare al cititorilor şi au fost lansate site-uri separate pentru cele două publicaţii.
Potrivit datelor companiei ABCe, site-ul Guardian.co.uk a înregistrat în medie 2,01 milioane de cititori zilnic în luna mai, o creştere de 9,4% faţă de aprilie.
Mirror Group Digital, care deţine site-ul Daily Mirror, a înregistrat cea mai mare creştere de la o lună la alta, de 13,7%, ajungând la 502.382 cititori pe zi în mai.
Mail Online a rămas cel mai vizitat site al unui cotidian pentru a cincea lună consecutiv. Site-ul Daily Mail a atras 2,39 milioane de cititori zilnic în luna mai.
Traficul Telegraph.co.uk a crescut cu 5,1%, la 1,66 milioane pe zi în luna mai, şi se situează pe locul al treilea, după site-urile The Guardian şi Mail Online, în timp de traficul Independent.co.uk a crescut cu 5,9%, la 481.000 de cititori zilnic.