Pro TV a achiziţionat de la Talpa Distribution drepturile pentru „The Voice”, cel mai nou şi mai apreciat format al momentului în materie de entertainment, creat de John de Mol, părintele Big Brother, potrivit Mediafax.
Difuzat în Olanda şi SUA, show-ul şi-a atras imediat milioane de fani obţinând audienţe record şi o notorietate internaţională. Oameni simpli dar cu nişte voci senzaţionale s-au transformat peste noapte în adevăraţi idoli şi au devenit cunoscuţi în întreaga lume. Lupta pentru cea mai bună voce va începe din această toamnă şi la Pro TV, când românii vor intra în competiţia ce va desemna vocea României.
„The Voice” este un format inovator care schimbă regulile în ceea ce priveşte concursurile de talente. Nu contează ce vârstă sau meserie au concurenţii, nu contează cum arată, dacă sunt înalţi sau scunzi, slabi sau graşi, tatuaţi sau netatuaţi, tot ceea ce contează este vocea.
Show-ul are trei etape: etapa audiţiilor („blind audition”) – când fiecare jurat îşi formează propria echipă alegând concurenţii doar în funcţie de voce, fără să-i vadă; etapa duelurilor – fiecare jurat desemnează doi membri ai echipei sale pentru a face un duet, în urma căruia unul dintre ei este eliminat; şi etapa show-urilor live.
Una dintre noutăţile acestui format este faptul că juriul nu are doar rolul de a selecta, ci fiecare jurat devine un mentor pentru membrii echipei lui, îi consiliază, le oferă sfaturi şi îi ajută să-şi găsească un drum în industria muzicală. Competiţia se mută aşadar şi la nivelul juriului, pentru că fiecare dintre juraţi va încerca să aleagă cele mai bune voci în echipa sa şi să câştige astfel concursul. „The Voice” este un show în care numai cei mai buni îşi vor găsi locul, vocile deosebite, puternice şi inconfundabile, fără a ţine cont de domeniul din care provin: rock, pop, muzică populară sau clasică etc.
Difuzat de NBC, „The Voice” se află la primul sezon în SUA, obţinând audienţe record pentru postul de televiziune. Cu un juriu format din Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine – solistul de la Maroon 5 şi Blake Shelton, „The Voice” a ajuns rapid pe prima treaptă în topul talent show-urilor, publicul aşteptând cu sufletul la gură să descopere cine va fi noua voce a Americii.
În Olanda s-a încheiat de curând primul sezon, iar în SUA şi Ucraina show-ul este în plină difuzare. Mai mult decât atât, formatul „The Voice” a fost vândut în peste 20 de ţări din Europa şi America Latină. În urma succesului de proporţii înregistrat, show-ul va fi difuzat şi în Anglia, Franţa, Spania, Portugalia, Polonia, Turcia, Danemarca, Finlanda sau ţări din America de Sud. România este a patra ţară care va difuza din această toamnă „The Voice”.