20.6 C
București
sâmbătă, 12 octombrie 2024
AcasăInternaționalMarcel Iureş, alături de viitorii actori ai patriei

Marcel Iureş, alături de viitorii actori ai patriei

Astfel, campania de comunicare a fost inspirată de unul dintre participanţi şi îl are în prim-plan pe Marcel Iureş, care este şi preşedintele onorific al festivalului.

„Unul dintre participanţii noştri a spus la un moment dat că revine constant la Ideo Ideis pentru că simte că acest festival e despre el şi despre toţi ceilalţi oameni care aleg să petreacă 10 zile din august în Alexandria. Mesajul lui ne-a inspirat şi ne-a motivat să facem, pentru prima dată în istoria acestui festival, o campanie de comunicare inhouse, în care noi, echipa de organizare, să vorbim despre noi, gaşca Ideo Ideis. O gaşcă din care fac parte participanţii, vizitatorii care vin în Alexandria special pentru atelierele de dezvoltare personală, alexăndrenii care participă la spectacolele de teatru din cadrul festivalului, oamenii care ne susţin – fie ei sponsori sau parteneri media – şi mulţi, mulţi alţii“, a declarat Andreea Borţun, copreşedinte Ideo Ideis.

Conceptul de comunicare al ediţiei de anul acesta, „E despre tine“, e tradus prin şapte vizualuri care îi au în prim-plan pe şapte participanţi Ideo Ideis, câte unul reprezentativ pentru fiecare ediţie a festivalului, un spot de promovare cu Marcel Iureş, unul dintre cei mai puternici susţinători ai Ideo Ideis, un spot radio şi o activare neconvenţională într-o serie de pub-uri bucureştene.

„Ideo Ideis este un loc care se defineşte prin experienţă. Fiecare dintre aceste experienţe este înţeleasă foarte personal şi trecută prin filtrele subiective ale fiecăruia din cei peste 200 de adolescenţi care ajung în fiecare an la Alexandria. Am încercat să transpunem acest gând în conceptul grafic al ediţiei de anul acesta. Una din provocări a fost să păstrăm elementul personal şi ludic şi tocmai de aceea am ales să transformăm literele care compun numele festivalului în module care se construiesc şi deconstruiesc şi să folosim aceste module în vizualurile campaniei“, a adăugat Andreea Borţun.

Echipa Ideo Ideis a gândit astfel o campanie de promovare amuzantă şi plină de energie, care scoate în evidenţă cele mai importante atribute ale acestui festival de teatru tânăr: loc al întâlnirilor fericite care modelează oameni.

Cele mai citite

Paraguay, de „Cartea Recordurilor”! Golaveraj incredibil după 9 meciuri în preliminariile Cupei Mondiale

Paraguay a atins o performanță unică în istoria preliminariilor pentru Cupa Mondială din America de Sud, având un golaveraj de doar 2-3 după 9...

Încă un caz de furt pentru un jucător al lui Napoli! Politano a rămas fără mașină

Matteo Politano, fotbalistul lui Napoli, a fost victima unui furt auto în timp ce lua cina, alăturându-se astfel colegilor săi, David Neres și Juan...

Grecii nu au vrut să se prezinte la meciul cu Anglia. Care este motivul

Mijlocașul grec Dimitrios Pelkas a dezvăluit că echipa Greciei nu a dorit inițial să dispute meciul din Liga Națiunilor împotriva Angliei, din cauza tragicului...
Ultima oră
Pe aceeași temă