Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Jaguar a decis să producă viitorul model Land Rover Defender în Slovacia

Constructorul auto britanic Jaguar Land Rover a anunţat marţi că a decis să producă noul său model 4x4 Land Rover Defender la o uzină din Slovacia, în ideea de a face loc pentru producţia unor noi modele la uzina sa din Marea Britanie, transmit Reuters şi AFP.

Share

Rl online 0 comentarii

30.04.2019 - 17:36

Modelul Land Rover Defender urmează să fie dezvăluit în mod oficial în a doua parte a acestui an de Jaguar Land Rover, companie controlată de grupul Tata Motors din India.

Acesta este al doilea model de automobil Land Rover, după Land Rover Discovery, care va fi produs la uzina de la Nitra (vestul Slovaciei), a cărei construcţie a început în 2016 şi care a fost finalizată în luna octombrie a anului trecut. Uzina are o capacitate de producţie de 150.000 de vehicule pe an însă Jaguar Land Rover (JLR) are ambiţia de a produce 300.000 de vehicule pe an în Slovacia.

"Această decizie este în paralel cu planurile privind investiţii semnificative la uzina de la Solihull (Marea Britanie) pentru a sprijini producţia următoarei generaţii de modele Range Rover şi Land Rover" a informat JLR într-un comunicat de presă.

Nimic nu indică faptul că JLR a luat această decizie cu privire la Land Rover Defender din cauza Brexitului, a cărui dată a fost prelungită pentru sfârşitul lunii octombrie dar care provoacă îngrijorări la vârful industriei auto din Marea Britanie. Producătorii auto se tem că în cazul unei ieşiri dezordonate a Marii Britanii din Uniunea Europeană, se vor confrunta cu întârzieri în aprovizionarea cu componente, noi controale vamale şi un tarif de până la 10% pentru autovehicule finalizate.

Împreună producătorii JLR, Mini, Rolls-Royce şi Vauxhall au asamblat 750.000 din cele 1,52 milioane autovehicule produse anul trecut în Marea Britanie.

Comentarii

loading...