Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Facebook introduce noi măsuri de transparenţă pentru anunţurile publicitare

Facebook va introduce până în luna iunie noi măsuri pentru creşterea transparenţei în publicarea unor anunţuri publicitare în Marea Britanie şi solicită ca anunţurile politice să fie marcate în mod clar, a declarat joi directorul tehnic al Facebook, Mike Schroepfer.

Share

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 26.04.2018 - 15:58

acebook va introduce până în luna iunie noi măsuri pentru creşterea transparenţei în publicarea unor anunţuri publicitare în Marea Britanie şi solicită ca anunţurile politice să fie marcate în mod clar, a declarat joi directorul tehnic al Facebook, Mike Schroepfer, în faţa unei comisii parlamentare britanice, relatează Reuters.

Într-o declaraţie scrisă adresată comisiei pentru mass-media din parlamentul britanic, Mike Schroepfer a declarat că aceia care doresc să facă publicitate politică trebuie să parcurgă un proces de autorizare şi mesajele ar trebui, de asemenea, să menţioneze cine a plătit pentru ele.

Parlamentarii şi-au exprimat şi îngrijorarea cu privire la folosirea social media în influenţarea deciziei referendumului privind Brexit-ul, în 2016.

'Vreau să încep prin a reafirma ceea ce a spus directorul executiv şi co-fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg: Ceea ce s-a întâmplat cu Cambridge Analytica a afectat încrederea şi ne pare foarte rău. Am făcut greşeli şi luăm măsuri pentru a vă asigura că aceasta nu se va mai întâmpla', a scris Schroepfer.

Facebook se află în plin scandal în urma dezvăluirilor că firma britanică de consultanţă Cambridge Analytica a folosit datele personale a circa 87 de milioane de utilizatori ai reţelei, fără consimţământul acestora, pentru campania prezidenţială a lui Donald Trump în 2016.

Comentarii