Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Facebook ar putea avea o versiune contra-cost

Facebook se gândeşte tot mai serios să lanseze o versiune contracost, dar fără reclame.

Andrei Tudor Dumitru 0 comentarii

06.05.2018 - 08:27

Facebook se gândeşte tot mai serios să lanseze o versiune contracost, dar fără reclame. Potrivit Bloomberg, compania lui Mark Zuckerberg a făcut studii de piaţa în acest sens. Concluzia e că utilizatorii ar fi dispuşi să plătească o taxă pentru o versiune a Facebookului mai curată, fără publicitate, citează Digi24.

Reţeaua socială a mai cochetat cu ideea în trecut, dar a abandonat-o, după ce a realizat că oamenii preferă actuala versiune, care e gratuită. Acum însă, situaţia pare că s-a schimbat, în mare parte din cauza scandalului Cambridge Analytica. Datele a zeci de milioane de utilizatori au fost furate, cu scopul de a manipula alegerile prezidenţiale din Statele Unite de acum doi ani, dar şi referendumul pentru Brexit.

Comentarii