Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Directorul News Corp cere verificarea companiilor online, pe fondul scandalurilor datelor private

Directorul general al trustului News Corporation a îndemnat guvernele statelor să creeze un "consiliu pentru monitorizarea algoritmilor web", un mecanism de verificare a companiilor online, în cel mai recent atac asupra platformelor active pe Internet.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 11.05.2018 - 12:53

Robert Thomson, directorul general al News Corporation, a început joi prezentarea profiturilor trimestriale ale companiei prin lansarea de critici la adresa companiilor din zona Silicon Valley din cauza metodelor de colectare a datelor, a problemelor de transparenţă şi a posibilelor "abuzuri prin folosirea algoritmilor web", informează cotidianul britanic Financial Times.

"Ţinând cont de volumul de date personale colectate de Facebook, Google şi Amazon, este corect ca guvernele să analizeze posibilitatea formării unui consiliu pentru monitorizarea algoritmilor web, care, dacă va fi conceput în mod corespunzător, ar oferi transparenţa necesară persoanelor fizice, clienţilor şi concurenţilor preocupaţi de abuzurile prin folosirea algoritmilor web", a declarat Robert Thomson.

"Aceşti algoritmi sunt deja puternici, dar ar urma să devină mult mai eficienţi, iar potenţialul extrem de mare de a distorsiona ştirile şi nevoile clienţilor noştri trebuie înţeles şi monitorizat mai bine", a explicat Robert Thompson.

"Directorul News Corporation speră să profite de valul de sentimente negative faţă de companiile active pe Internet, amplificat după scrutinul prezidenţial desfăşurat în Statele Unite în 2016, precum şi de apetitul reapărut la Washington de schimbare a abordării faţă de «Marile companii din domeniul tehnologiei informaţionale», din cauza practicilor neconcurenţiale", observă Financial Times.

Comentarii

loading...