5.4 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăInternaționalComisia Europeană a amendat cu 6,2 milioane euro compania japoneză Sanrio

Comisia Europeană a amendat cu 6,2 milioane euro compania japoneză Sanrio

În 2017, Executivul comunitar a lansat o investigaţie privind distribuirea produselor sub licenţa Sanrio, pe lângă investigaţiile separate în cazurile Nike şi Universal Studios.

Rezultatele investigaţiei arată că Sanrio a impus restricţii directe şi indirecte, interzicând sau descurajând comercianţii să vândă mărfurile în alte state UE decât în ţara lor de origine, contrar reglementărilor din blocul comunitar, a anunţat marţi Comisia Europeană.

“Decizia de azi confirmă că traderii care vând produse licenţiate nu pot fi împiedicaţi să-şi comercializeze produsele într-o ţară diferită. Consumatorii care cumpără produse Hello Kitty şi alte personaje deţinute de Sanrio (“Mr. Men” şi “Little Miss”) trebuie să beneficieze deplin de unul dintre principalele avantaje ale pieţei unice: capacitatea de a face cumpărături oriunde în Europa pentru a realiza cele mai bune tranzacţii”, a afirmat comisarul european pentru concurenţă, Margrethe Vestager.

În martie, Comisia Europeană a amendat Nike cu 6,2 milioane euro pentru practici restrictive similare, în timp ce investigaţia asupra Universal Studios este în derulare.

Cele mai citite

Urzicile: Delicii Verzi Pline de Nutrienți și Beneficii pentru Sănătate

Urzicile, deși adesea evitate din cauza proprietăților lor iritante la contactul cu pielea, sunt o sursă valoroasă de nutrienți și au numeroase beneficii pentru...

Urzicile: Delicii Verzi Pline de Nutrienți și Beneficii pentru Sănătate

Urzicile, deși adesea evitate din cauza proprietăților lor iritante la contactul cu pielea, sunt o sursă valoroasă de nutrienți și au numeroase beneficii pentru...
Ultima oră
Pe aceeași temă