Celebra monograma aplicata pe tot felul de genti de lux se va regasi in curand si pe sacii de gunoi, anunta presa de specialitate din toata lumea. Mai mult decat atat, Louis Vuitton va crea si genti din saci de gunoi despre care se spune ca sunt foarte speciali gratie aplicarii cunoscutei inscriptii franceze. Aceste genti sau posete vor avea culoare verde si maro, sunt rezistente la apa si vor costa 1.960 de dolari.
Acum se pune in discutie cine ar fi dispus sa dea atatia bani pe un sac de gunoi, fie el si cu sigla celebrei case. Criticii se pun de acord ca in general aceasta monograma face furori si nu prea conteaza pe ce apare, numai sa apara pe ceva ce poate fi cumparat. Cu siguranta carcotasii vor fi foarte atenti la primele persoane care se vor afisa cu aceasta poseta.
Colectia casei Louis Vuitton este destinata sezonului de primavara, gentile propuse fiind dotate cu manere din piele, probabil si din cauza asta pretul ajunge aproape de 2.000 de dolari un exemplar. New York Magazin il citeaza pe DJ Pauly D, care a remarcat ca e un pic ciudat sa se plimbe cu o fata ce are ca geanta ceva care arata ca un sac de gunoi.
Insa unii considera ridicola aceasta varianta, potrivit site-ului freshome.com: "Am vazut oameni care sunt extrem de mandri sa poarte de la Louis Vuitton pantofi, genti, portmonee, haine etc. Astazi am descoperit ceva despre care pot spune ca este extrem de ridicol – genti din saci de gunoi, marca Louis Vuitton… Ce urmeaza? Hartie de toaleta Gucci?!" Dezamagitii se intreaba daca in viitorul apropiat nu vor aparea asemenea logo-uri pe toate nimicurile. Ei mai spera ca lumea nu-si va cheltui banii de pe card, stransi destul de greu in vremuri de criza, pe lucruri atat de proaste, aruncandu-i practic la gunoi.
Gentile au si o titulatura de identificare a modelului, respectiv "Raindrop Besace", dar orice s-ar incerca "tot a saci de gunoi arata", insa saci de 2.000 de dolari, remarca si guardian.co.uk. Produsele au fost desenate de Marc Jacobs. El scoate in evidenta unul dintre atuurile gentii: este rezistenta la ploaie! Anul trecut, designerul a declarat pentru Times ca "exista un cult urias pentru aproape orice nebunie marca Vuitton si sunt oameni dispusi sa cumpere orice, numai sa fie exclusiv". Probabil ca de atunci coace ideea asta, dar totusi nu trebuia sa vina cu o solutie atat de extravaganta si ostentativa, mai cred jurnalistii de la Guardian.