Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Workspace Studio a realizat în 2018 proiecte de amenajări de birou în valoare de 5,3 milioane euro, în creștere cu 30% față de anul anterior

Workspace Studio, afaceri de 5,3 milioane euro în 2018, creștere 30%

Creşte semnificativ cererea pentru soluțiile de fitout și mobilier de birou orientat către design ergonomic human–centric propuse de Workspace Studio, partener unic acreditat al Herman Miller în România

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 31.01.2019 - 17:18

Factorii care au contribuit la creșterea peste așteptări înregistrată în 2018 de Workspace Studio au fost interesul ridicat față de scaunele Herman Miller, creșterea cererii de lucrări de construcții și amenajări interioare, alături de nevoia de eficientizare a spațiului și orientarea angajatorilor către amenajări menite să îi diferențieze pe piața muncii prin design și ergonomie.

“Proiectele care presupun cele mai mari provocări sunt proiectele integrate de amenajări, care generează aproximativ 65% din afacerile Workspace Studio. În cadrul lor, lucrările de fitout, instalații, decorațiuni și mobilare trebuie executate extrem de rapid și performant. Menținerea nivelului calitătii și al customer service-ului în astfel de proiecte este cea mai mare realizare în anul care a trecut” a spus Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio (foto).

Peste 80% dintre proiectele din 2018 au fost realizate pentru clienți din sectoarele IT și industrial, care pun accent pe ergonomie și sustenabilitatea mobilierului. Cel mai mare proiect al Workspace Studio în 2018 a fost în valoare de 850.000 euro.

“Piața amenajărilor de birou premium în România este în creștere, iar interesul față de soluțiile ergonomice și birouri cu design human–centric se dezvoltă în majoritatea domeniilor, dar mai ales în zona Serviciilor. Așa cum remarcam, IT-ul a dat tonul pentru o evoluție a birourilor și reprezintă în continuare segmentul cel mai important pentru business-ul nostru. Celelalte domenii urmează această tendință și se orientează tot mai mult către spații de lucru care sprijină productivitatea, creativitatea și inovația. Un semnal în acest sens este și interesul în creștere față de soluțiile acustice și mobilier pentru lounge, remarcat anul trecut” declară Alexandru Horațiu Didea, Managing Partner al Workspace Studio.

Investiția medie într-un post de lucru amenajat de Workspace Studio în 2018 a fost de 1000 euro/angajat, incluzând scaunul, biroul și cota din spații comune precum sălile de ședințe, zonele de cooperare, conectare sau relaxare. Cele mai scumpe posturi de lucru vândute anul trecut au costat 8000 euro per angajat.

În comparație cu alte țări, piața din România are caracteristici paradoxale. De exemplu, bugetul de amenajare în România este cu 30-50% mai mic decât în alte țări, chiar și când vorbim despre aceeași companie multinațională. În același timp însă, viteza de livrare care se cere în România este aproape dublă față de țări precum SUA sau Franța” spune Horațiu Alexandru Didea. 

Scaunele Herman Miller –motorul creșterii

În 2018, Workspace Studio a devenit Authorized Accredited Partner al producătorului international de mobilă de birou Herman Miller, cea mai înaltă distincție acordata unui partener, după ce din 2016 a fost unic Dealer Partner Herman Miller în România.

Scaun Herman Miller, model Aeron

Vânzările de scaune ergonomice Herman Miller generează 30% din afacerile Workspace Studio. Scaunele Herman Miller sunt recunoscute în lume pentru calitate, ergonomie și garanția de 12 ani și sunt apreciate pentru inovațiile tehnologice pe care le propun.

“Studiile desfășurate la nivel internațional arată că 85% dintre angajați asociază confortul la locul de muncă cu calitatea și ergonomia scaunului și a biroului. Herman Miller dezvoltă produse competitive de top, iar în România este cel mai vândut brand din portofoliul nostru. De la an la an, vedem mai multă deschidere în companiile din România, care își aliniază tot mai mult standardele la internațional și se orientează către calitate și sustenabilitate. Se uită la eficiența în ansamblu și pe termen lung a investiției și nu iau decizia de achizitie doar în funcție de cel mai mic cost” adaugă reprezentantul Workspace Studio.

În 2018, Workspace Studio a vândut peste 3600 de scaune Herman Miller în România, cele mai populare modele fiind Sayl, Aeron și Mirra.

Pentru acest an, Workspace Studio prognozează o creștere de 10% față de 2018 și o cifră de afaceri de aproape 6 milioane de euro, în care ponderea Herman Miller va rămâne în jurul a 30%.

Comentarii

loading...