Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Vânzări record pentru Renault

Grupul auto francez Renault a anunţat luni o creştere de 8,5% a volumului de vânzări globale în anul 2017, până la o cifră record de 3,76 milioane de autoturisme şi utilitare uşoare. Este al cincilea an consecutiv de creştere a volumelor de vânzări pentru grupul auto francez.

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 15.01.2018 - 12:01

Grupul auto francez Renault a anunţat luni o creştere de 8,5% a volumului de vânzări globale în anul 2017, până la o cifră record de 3,76 milioane de autoturisme şi utilitare uşoare, graţie consolidării mărcii ruseşti Lada, revenirii grupului pe piaţa din Iran şi intrării pe piaţa din China, informează Reuters şi AFP.

Grupul a precizat că aceste cifre, care includ mărcile Renault, Dacia, Alpine şi Samsung Motors, precum şi pentru prima dată vânzările de automobile marca Lada (Avtovaz), reprezintă al cincilea an consecutiv de creştere a volumelor de vânzări.

"Strategia noastră de reînnoire a gamei şi expansiune geografică continuă să dea roade. În 2018 vom continua creşterea şi internaţionalizarea vânzărilor noastre online", a declarat directorul comercial al grupului Renault, Thierry Khoskas.

Anul trecut, piaţa internaţională din afara Europei a fost responsabilă pentru 49,2% din vânzările totale ale grupului în timp ce în rândul pieţelor geografice, Iranul a urcat până pe locul opt de pe locul 11 iar China a urcat de pe locul 21 până pe locul 14.

În Europa, înmatriculările grupului au crescut cu 5,6% până la 1,911 milioane vehicule. Marca Renault a înregistrat o creştere de 3,7% în timp ce marca "low cost" Dacia a înregistrat un record de vânzări în Europa cu 463.712 vehicule înmatriculate, creştere de 11,7%.

Vânzările au crescut cu 17% în regiunea Asia-Pacific. Însă în timp ce grupul şi-a dublat vânzările la 72.100 de vehicule, înmatriculările de vehicule Renault Samsung Motors au scăzut cu 10,1% după o creştere puternică în 2016.

În regiunea Americilor (de sud şi centrală având în vedere că Renault este absent de pe pieţele din SUA şi Canada de 30 de ani), creşterea vânzărilor a fost de 9,9% în timp ce în Africa, Orientul Mijlociu şi India creşterea este de 8,4%.

În ceea ce priveşte perspectivele pentru 2018, grupul Renault mizează pe o creştere de 2,5% comparativ cu 2017 şi pe un avans de 1% atât în Franţa cât şi în Europa.

Grupul Renault a devenit în 2016 cel mai mare constructor auto francez, în termeni de volum de vânzări, devansând PSA, care ar urma să îşi prezinte marţi rezultatele sale comerciale anuale. La nivel global, grupul Renault şi-a anunţat anul trecut obiectivul de a deveni lider global, devansând Volkswagen şi Toyota, prin includerea performanţelor realizate de partenerii Nissan şi Mitsubishi.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Comentarii

loading...