Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Un gigant, prezent şi în România, vrea să renunţe la sute de angajaţi

Carrefour le oferă angajaţilor din Argentina ocazia de a părăsi de bună voie compania în schimbul unor compensaţii materiale, încât gigantul trebuie să îşi reducă costurile, şi totodată forţa de muncă, scrie Bloomberg, citat de Ziarul Financiar.

Share

Rl online 0 comentarii

09.04.2018 - 11:57

Subsidiara a discutat despre această decizie, adăugând că a depus o cerere de „prevenire a crizei” către guvern, potrivit surselor citate de Bloomberg.

Carrefour a declarat săptămâna trecută că a depus aplicaţia de criză la ministerul muncii, ceea ce îi permite să reducă cheltuielile cu forţa de muncă. Ofiţerul de presă al companiei a transmis că este prea devreme să confirme numărul oamenilor care vor fi concediaţi.

Armando Cavalieri, şeful Federaţiei pentru Comerţ şi Muncitori din Servicii, a spus că sindicatul se va întâlni cu compania şi cu guvernul luni. Guvernul trebuie să aprobe aplicaţia de criză pentru ca aceasta să fie valabilă.

Al doilea cel mai mare lanţ de supermarketuri din Argentina a raportat pierderi în ultimii trei ani din cauza unei reveniri dificile ale economiei ţării, care i-a împins pe consumatori către retailerii online şi către retailerii de tip en-gross, care oferă reduceri substanţiale.

În luna februarie, CFO-ul Carrefour a dat vina pe „situaţia economică dificilă” din Argentina. De asemenea, liderul de piaţă Cencosud SA, cel mai mare operator de supermarketuri din Argentina, a spus că cererea redusă a dus la un declin al vânzărilor anul trecut.

În timp ce inflaţia în Argentina a scăzut cu 25% anul trecut, consumul este încă redus ceea ce loveşte în lanţurile de supermarketuri. Consumul a sczăut cu 3,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Lanţul francez a intrat pe piaţa din Argentina în 1982 şi este al patrulea cel mai mare angajator privat, cu aproximativ 20.000 de angajaţi.

Compania plănuieşte să transforme 16 hypermarketuri în magazine de tip en-gross, unde clienţii pot obţine reduceri mai mari.

Comentarii

loading...