Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Twitter, cea mai mare creştere anuală a utilizatorilor zilnici

Twitter a raportat cea mai mare creştere anuală a numărului de utilizatori zilnici din istoria sa, 34%, la 186 de milioane, depăşind estimările analiştilor. Informaţia a determinat creşterea preţului acţiunilor companiei cu 4%, transmite Reuters, via News.ro.

Share

Florin Budescu 0 comentarii

24.07.2020 - 09:20

Creşterea se referă la numărul mediu al utilizatorii activi zilnic care generează venituri (monetizable daily active users -mDAU).

Creşterea a fost determinată în primul rând de factori externi, precum măsurile de distanţare socială impuse de autorităţi şi discuţiile intense legate de pandemia de Covid-19.

Analiştii anticipau un număr de 176 de milioane de utilizatori zilnici.

Compania a ratat în schimb aşteptările analiştilor referitoare la veniturile trimestriale, în condiţiile în care impactul economic al pandemiei a afectat afacerile cu publicitate referitoare la evenimente mari.

Vânzările de publicitate, care reprezintă 82% din veniturile Twitter, au scăzut cu 23%, la 562 de milioane de dolari, declin atribuit de companie sistării cheltuielilor brandurilor, din cauza pandemiei şi a tulburărilor sociale din Statele Unite. Analiştii anticipau venituri de 585 de milioane de dolari, potrivit datelor firmei de analiză a pieţei Refinitiv.

Veniturile totale au scăzut cu 19% în termeni anuali, la 683 de milioane de dolari, susţinute de creşterea constantă a vânzărilor legată de licenţierea postărilor utilizatorilor către cercetători şi comercianţi.

Compania a raportat o pierdere de 1,2 miliarde de dolari în trimestrul al doilea, determinată în principal de inversarea unei facilităţi fiscale obţinută anul trecut, când a transferat proprietate intelectuală în Irlanda. Din cauza impactului pandemiei de coronavirus, Twitter nu a obţinut venituri suficiente pentru a profita de facilitatea fiscală.

Excluzând impactul inversării facilităţii fiscale, compania a consemnat o pierdere de 127 de milioane de dolari, apropiată de pierderea de 125 de milioane de dolari anticipată de analişti. În urmă cu un an, Twitter a obţinut un profit ajustat de 37 de milioane de dolari.

Costurile şi cheltuielile au urcat cu 5%, la 807 milioane de dolari.

La începutul conferinţei cu analiştii, directorul general Jack Dorsey şi-a cerut scuze pentru atacul hackerilor care a compromis conturile unor utilizatori cunoscuţi, săptămâna trecută, afirmând că se simte groaznic.

Într-un comunicat, Dorsey a afirmat că a luat măsuri pentru a îmbunătăţi siguranţa şi rezistenţa la atacurile ţintite împotriva conturilor.

Comentarii

loading...