Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

PricewaterhouseCoopers caută un cumpărător pentru Prima TV

O echipă mixtă a PwC România, formată din specialişti din cadrul departamentelor de Mergers&Aquisitions (M&A) şi Business Recovery Services (BRS), se va ocupa de găsirea unui cumpărător pentru Prima TV.

Share

Florin Budescu 0 comentarii

29.05.2019 - 23:17

Televiziunea este deţinută de societatea Prima Broadcasting Group SRL, ca urmare a deciziei luate de reprezentaţii şi creditorii companiei, informează Agerpres.

"Tendinţa în Sectorul Media şi Telecomunicaţii, observată de la începutul anului 2019, este de consolidare la nivel global pe fondul nevoii de a genera şi difuza conţinut atractiv şi de a furniza cât mai eficient servicii cu valoare adăugată pentru clienţi.

Marii jucători îşi planifică foarte atent strategia de dezvoltare viitoare, iar companiile nou intrate trebuie să facă eforturi mari să îşi găsească locul în lanţul de creare a valorii aflat într-o continuă evoluţie.

Ne aşteptăm să vedem şi în România tranzacţii mari în 2019, atât în media cât şi în telecomunicaţii, unde consolidarea pieţei vine din nevoia de a se crea sinergii şi implicit valoare pentru acţionari.

Prima TV este un post TV fanion cu o istorie îndelungată, trecând prin mai multe tranzacţii, cu un brand încă foarte puternic şi poate reprezenta o bună oportunitate de dezvoltare a unei noi platforme media în România sau un activ valoros pentru companiile TV deja prezente în piaţă", spune George Ureche, liderul Departamentului de Fuziuni şi Achiziţii, PwC România.

Prima Broadcasting Group SRL a fost înfiinţată în 1992, televiziunea Prima TV fiind lansată doi ani mai târziu, în 1994. Din cauza dificultăţilor cu care s-a confruntat, în anul 2015, societatea a intrat în procedura insolvenţei, cu scopul reorganizării activităţii.

În 2017, creditorii au aprobat un plan de reorganizare care prevede inclusiv opţiunea de business transfer. În luna mai 2019, compania şi creditorii acesteia au decis să acorde mandat exclusiv de vânzare către PwC România pentru finalizarea unei posibile tranzacţii.

Citește totul despre:

#vanzare #pwc #prima tv

Comentarii

loading...