Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Pasajul Basarab (Foto: wikimedia)

Pasajul Basarab, cel mai mare din România, nu are recepţia făcută nici la şapte ani de la inaugurare

La aproape șapte ani de la inaugurare, Pasajul Basarab încă nu are efectuată recepția, informează, joi, postul Secunda Tv.

Share

Mihai Diac 0 comentarii

Actualizat: 16.03.2018 - 00:41

Calea de rulare este plină de găuri, hobanele și partea metalică au ruginit, lifturile pentru călători nu mai sunt utilizabile, iar trotuarul rulant care face legătura cu Gara de Nord a fost închis.

Potrivit unor surse din Primăria Capitalei, s-a ajuns în această situație din cauza faptului că “în momentul în care s-au finalizat parțial lucrările la Pasajul Basarab (la mometul inaugurării nu era finalizată parcarea de sub pasaj, lifturile, trotuarul rulant etc) și s-au făcut toate testele de rezistență, acesta a fost deschis circulației rutiere. Acest lucru a fost posibil pentru că pe vechiul regulament de recepție, prevăzut în H.G.273/1994, beneficiarii lucrărilor puteau prelua și pune în funcțiune părți din lucrare”.

Actuala conducere a Primăriei Capitalei recunoaște că există probleme, dar anunță că întreprinde demersurile necesare pentru a intra în legalitate.

“La preluarea mandatului actualei administrații procesul de recepție nu era nici măcar demarat. Abia anul trecut s-au făcut procedurile pentru recepția lucrării, însă comisia de recepție a cerut expertizarea obiectivului. În anul 2017 s-a constituit comisia de recepție la terminarea lucrărilor, formată din specialiști ai PMB, RATB, Administrația Străzilor și ai Inspectoratului de Stat în Construcții care, în urma verificării lucrărilor executate și a documentelor suport a decis expertizarea întregii lucrări. Expertiza realizată de profesori universitari, ingineri de Univeristatea Tehnică de Construcții București este finalizată, fiind depusă în data de 2 martie la Registratura PMB. După analiza acestei expertize comisia este în măsură să comunice rezultatele și măsurile ce se impun”, precizează mesajul transmis de reprezentanții Primăriei Capitalei.

Comentarii

loading...