Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel național, a deschis de curând două noi magazine la Bistrița și Iași, cu o investiție cumulată de aproximativ 3,7 milioane lei

LEMS își extinde rețeaua cu două noi magazine și crește cu 3 procente la 10 luni

Noul showroom de mobilă deschis la Bistrița Retail Park (lângă Selgros) se întinde pe o suprafață de 900 mp și a necesitat o investiție de circa 1,9 mil lei. Pentru showroom-ul de mobilă din Iași (în apropiere de Moldoplast) cu suprafața de 1800 mp s-au investit 1,8 mil lei

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 15.11.2018 - 20:45

Extinderea rețelei de magazine LEMS anul acesta s-a produs în principal, în zona Moldovei, unde LEMS a deschis 3 magazine, respectiv Piatra Neamț și Galați iar de curând și la Iași. Alte orașe din țară unde au mai fost deschise magazine tot în 2018 sunt Bistrița și București- zona Militari.

Magazin Iaşi

 “În zona Moldovei am înregistrat un interes din ce în ce mai crescut pentru produsele noastre. Am ajuns, astfel, să avem 14 magazine în Moldova și planurile de extindere continuă. Geografia extinderii rețelei noastre de magazine LEMS este una complexă, întotdeauna gândită și plănuită cu mult timp înainte. Când deschidem un nou magazin ținem cont de cererea de pe piața zonală, de magazinele LEMS pe care le avem deja în zonă și de o serie de alți factori calculați cu rigoare. Este o ecuație complexă, pe care o conturăm de fiecare dată foarte aprofundat și cu mare responsabilitate”, a declarat Adrian Rizea, director comercial LEMS.

Toate magazinele sunt amenajate la aceleași standarde vizuale și de calitate ușor identificabile ca făcând parte din brandul LEMS. “Showroomurile noastre sunt proiectate pe ideea de “acasă”, gândite pentru a crea o atmosferă plăcută și reconfortantă, pentru oricine ne calcă pragul”, a adăugat Adrian Rizea.

LEMS a crescut cu 3 procente la 10 luni

La 10 luni, LEMS a înregistrat o cifră de afaceri de 212 milioane lei, cu 3 procente mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut. Investițiile continue și susținute din ultimii ani în extinderea rețelei de magazine, soluțiile de finanțare în rate fără dobândă oferite clienților, au stimulat vânzările în această perioadă a anului.

În showroom-urile rețelei de magazine de mobilă LEMS există o gamă diversificată de produse de creditare. Partenerii LEMS în ceea ce privește instituțiile de finanțare de pe piață sunt următorii: Raiffeisen Bank, BancaTransilvania, ING, BCR, BRD, Alpha Bank, Unicredit, Garanti, Bancpost, dar și Card Avantaj și Optimo de la Credit Europe Bank. “Oferim clienților noștrii cele mai bune posibilități de achiziție pentru a-și cumpăra configurațiile de mobilier dorite. În același timp ținem seama și de procesul de achiziție, nu numai de mobila pe care o cumpără clientul nostru.”, a mai spus directorul comercial LEMS.

Comentarii

loading...