Principalele argumente care au dus la evoluția pozitivă a vânzărilor de mobilă sunt: numărul extins de magazine, corelarea tendințelor de design cu nevoile și așteptarile clienților, precum și existența soluțiilor de finanțare.
“Românii urmăresc cu interes noutățile apărute în portofoliul nostru de produse, aproximativ 40 de procente dintre clienți au revenit anual în magazinele LEMS. Principalul nostru obiectiv a fost acela de a-i oferi întotdeauna clientului mobilă pe gusturile și nevoile sale”, a afirmat Alexandru Rizea, Director General LEMET. Designerii LEMET au creat spații care dau impresia de “acasă” tuturor celor care intră în magazinele LEMS.
Clienții români și nu numai, pot vedea și încerca multitudinea de configurații de bucătărie, dormitor, living, dining, hol, precum și numeroase modele de fotolii, canapele, mese, scaune, scaune de birou dar și o gamă diversă de produse complementare cum ar fi electrocasnice și saltele.
Rețeaua de magazine LEMS propune în mod constant modele noi, culori și finisaje la modă, prețuri accesibile și mobilier configurabil care se pliază pe gusturile și nevoile clienților.
Showroom Galaţi
În showroom-urile rețelei de magazine de mobilă LEMS există o gamă diversificată de produse de creditare. Partenerii LEMS în ceea ce privește instituțiile de finanțare de pe piață sunt următorii: Raiffeisen Bank, BancaTransilvania, ING, BCR, BRD, Alpha Bank, Unicredit, Garanti, Bancpost, dar și Card Avantaj și Optimo de la Credit Europe Bank.