10.6 C
București
duminică, 17 martie 2024
AcasăEconomieLa Londra, Bucovina devine simbolul Centenarului Unirii. România, la cel mai mare...

La Londra, Bucovina devine simbolul Centenarului Unirii. România, la cel mai mare târg de turism

Standul României din incinta târgului World Travel Market a fost pus la dispoziție,  gratuit, de către Ministerul Turismului, tuturor operatorilor de turism interesați să fie promovați în cadrul expoziției londoneze. În acest mod, 41 de coexpozanți publici și privați au prezentat, în ultimele trei zile, oferta turistică a României sub același acoperiș cu liderii mondiali ai acestui sector economic.

Spațiul destinat promovării României, cu o suprafață de 300 de metri pătrați, a fost închiriat de Ministerul Turismului. Standul a fost realizat direct de către organizatorul londonez al târgului, fiind menit să faciliteze întâlnirile business-to-business între operatorii români din industria turismului și partenerii lor străini interesați de țara noastră.

La cea de-a 39-a ediție a târgului World Travel Market de la Londra, reprezentanții Ministerului Turismului au promovat cele mai importante destinații turistice din România în contextul celebrării Centenarului Marii Uniri, în anul 2018, precum și al exercitării Președinției Consiliului Uniunii Europene, în prima jumătate a anului 2019.

Potrivit unui comunicat al Ministerului Turismului, această instituție a oferit în cadrul târgului de la Londra prezentări video despre România, sub forma unor clipuri de promovare care au rulat pe două ecrane de mari dimensiuni amplasate în cadrul standului. Publicul a putut urmări filme în care sunt expuse cele mai importante destinații turistice din România. De asemenea, în cadrul standului Ministerului Turismului, vizitatorii au putut trăi o experiență inedită – călătoria virtuală prin România cu ajutorul ochelarilor VR.

Pe de altă parte, tradițiile românești au fost ilustrate de un pictor originar din Bucovina, Florin Bejinari, care a prezentat publicului creații de artă populară.

 

Grecia a pregătit 19 stațiuni de schi

World Travel Market este cea mai mare manifestare de turism din lume adresată exclusiv profesioniștilor din domeniu și reprezentanților mass-media din întreaga lume. La ediția din noiembrie 2018, o serie de țări sau de regiuni au prezentat oferte speciale, printre acestea numărându-se Slovenia, Sardinia, Abu Dhabi, Mexicul, Antigua și Barbuda. O prezentare interesantă a avut și Grecia, care a decis să se afirme nu doar ca țintă turistică de vară, ci și ca destinație de iarnă, având pregătite nu mai puțin de 19 stațiuni de schi.

La World Travel Market este reprezentat și Muzeul Figurilor de Ceară “Madame Tussauds” din Londra, care a expus opere de artă care îi prezintă pe ducele şi ducesa de Sussex.

Tot în cadrul Salonului de turism de la Londra au fost prezentate oficial noi rute aeriene dinspre Europa, care vor asigura legături directe cu 20 de localități din 13 țări ale Americii Latine. Printre acestea se numără Panama, Recife (Brazilia), Caracas (Venezuela), Bogotá (Columbia), Quito și Guayaquil (Ecuador), Cancun (Mexic), San Juan (Puerto Rico), Santo Domingo și Punta Cana (Republica Dominicană).

Mihai Diac
Mihai Diac
Mihai Diac are o experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online. A început să lucreze în presă la ziarul Azi, în anul 1993, în perioada în care era încă student. Ulterior a lucrat la Adevărul, Gândul și Green Report. La “România liberă”, Mihai Diac lucrează din anul 2015. În paralel cu activitatea jurnalistică, Mihai Diac și-a completat și pregătirea de specialitate. El a absolvit, printre altele, Colegiul Național de Apărare și cursul de pregătire a jurnaliștilor pentru zone de război. Printre acțiunile sale de documentare jurnalistică s-au aflat cele de la bordul portavionului american Truman și al fregatei românești Regina Maria, precum și cele din Afganistan, Irak, Transnistria și Georgia.
Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă