Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Ioana-Ilie Dobre este noul director general al aplicației Bringo

Ioana-Ilie Dobre are peste nouă ani de experienţă în crearea şi gestionarea de echipe, precum şi de business-uri din industrii în curs de dezvoltare.

Share

Ioana Roșu 0 comentarii

Actualizat: 17.10.2020 - 12:23

Fostul şef al Uber Eats, Ioana-Ilie Dobre, a fost numită director general al aplicației digitale de cumpărături online, Bringo. 

”Bringo a numit-o la conducerea companiei pe Ioana-Ilie Dobre care, din rolul său de director general, este responsabilă de coordonarea şi accelerarea expansiunii în România. Odată cu venirea sa, Bringo – platforma de e-commerce cu acoperire naţională, servicii de personal shopping şi livrare rapidă (în 90 de minute) sau cu ridicare din magazin prin Click & Collect – îşi consolidează echipa de profesionişti, dobândind expertiza necesară scalării business-ului”, a informat compania.

 

Platforma oferă servicii în 36 de oraşe.

 

Printre obiectivele care sunt gestionate de noua conducere se numără extinderea şi consolidarea parteneriatelor existente, atragerea de noi parteneri din categoriile băcănie, igienă şi cosmetice, sport, precum şi construirea unei noi experienţe pentru consumator, prin listarea în aplicaţie a serviciilor de livrare mâncare din restaurante.

Ioana-Ilie Dobre are peste nouă ani de experienţă în crearea şi gestionarea de echipe, precum şi de business-uri din industrii în curs de dezvoltare. Înainte de a se alătura echipei Bringo, a ocupat poziţia de director general al Uber Eats, unde a coordonat întreaga operaţiune a companiei în România, după ce, anterior, coordonase, timp de 1 an, activitatea de marketing a companiei.

A debutat din poziţia de social media marketing specialist în MSL The Practice, pentru ca la scurt timp după, să se alăture Procter & Gamble, unde a fost responsabilă de operaţiunile de brand şi e-commerce pe zona Europa de Sud-Est.

“Bringo este un start-up 100% românesc, pe care îl urmăream şi admiram deja pentru profesionalismul şi dinamismul său, dar şi pentru modul excepţional în care a gestionat această perioadă foarte dificilă în care ne aflăm, devenind pentru foarte mulţi dintre noi un partener de încredere prin care ne putem face cumpărăturile uşor şi în siguranţă. Sunt nerăbdătoare să continui extinderea platformei prin mărirea numărului de magazine cu care lucrăm, precum şi prin extinderea serviciului în zona de livrare mâncare caldă, prin încheierea de parteneriate cu restaurante locale”, a declarat Ioana Ilie-Dobre, director general Bringo.

Bringo este o aplicaţie digitală de cumpărături online, prima de acest fel din ţară. Astăzi, reţeaua Bringo numără 36 de oraşe: Baia Mare, Botoşani, Braşov, Brăila, Bucureşti, Buzău, Cluj-Napoca, Constanţa, Drobeta Turnu-Severin, Focşani, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Jiu, Timişoara, Zalău, Mangalia, Craiova, Arad, Vaslui, Bacău, Reşiţa, Giurgiu, Olteniţa, Deva, Câmpulung, Târgu Mureş şi Târgovişte.

Printre magazinele disponibile în aplicaţia Bringo se numără supermarket-uri şi hipermarket-uri precum Carrefour, farmaciile SensiBlu şi Dr. Max, drogheria DM, pet-shop-uri Animax, florării şi mulţi alţii. Bringo precizează că livrează cumpărăturile la uşa clienţilor în 90 de minute de la plasarea comenzii sau, cu ridicare din magazin, prin Click & Collect

Comentarii