Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Hyundai dezvoltă trotineta electrică pe care o va livra la pachet cu viitoarele modele auto

Sud-coreenii de la Hyundai au dezvoltat un prototip de trotinetă electrică a cărei autonomie ajunge până la 20 de km şi care va veni la pachet cu viitoarele modele ale constructorului auto.

Share

Florin Budescu 0 comentarii

28.08.2019 - 16:16

Bazată pe conceptul prezentat la ediţia din 2017 a expoziţiei de electronice şi tehnologie Consumer Electronics Show (CES) din Las Vegas, noua versiune de trotinetă electrică dispune de tracţiune spate, o baterie de litiu de 10,5 Ah, faruri cu led şi stopuri, şi un display digital care oferă informaţii despre viteza de deplasare şi despre nivelul de încărcare a bateriei.

Vehiculul, care cântăreşte 7,7 kg, poate atinge o viteză de 20 km/h.

"Hyundai prezintă, în premieră mondială, o trotinetă care va deveni un accesoriu pentru viitoarele modele ale gamei. Ne dorim ca viaţa clienţilor noştri să fie cât mai uşoară şi mai plăcută. Trotineta electrică este utilă pentru deplasarea de la locul unde a fost parcată maşina până la destinaţie, contribuind totodată la fluidizarea traficului, dar şi la reducerea emisiilor de noxe', a declarat DongJin Hyun, directorul Hyundai Motor Group Robotics Team.

Potrivit companiei producătoare, când trotineta este montată pe maşină, se încarcă automat folosind reţeaua electrică a autovehiculului, iar pentru a extinde autonomia cu aproximativ 7%, echipa Hyundai are în plan implementarea unui sistem de frânare regenerativă.

Comparativ cu modelul prezentat la CES 2017, care avea tracţiune pe faţă, noua versiune are suspensie frontală, pentru o deplasare confortabilă, chiar şi pe suprafeţele denivelate.

Din datele furnizate de compania de consultanţă McKinsey & Company, piaţa vehiculelor care asigură mobilitate urbană în SUA, Europa şi China va ajunge la 500 de miliarde de dolari până în anul 2030.

Hyundai Auto România, parte a Grupului Ţiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai pe plan local din anul 1994 şi aduce pe piaţa naţionala 15 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale.

Fondată în anul 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial, începând din anul 2007, conform Agerpres.

Comentarii

loading...