15 C
București
duminică, 17 martie 2024
AcasăEconomieGrupul City Grill afaceri de 81 milioane de lei în primele șase...

Grupul City Grill afaceri de 81 milioane de lei în primele șase luni din 2018, creștere 15%

Investiții majore în restaurante

Grupul City Grill administrează în prezent 19 restaurante și cafenele, deschise sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café.

Reamenajare Restaurant Pescăruş

Primele șase luni ale anului au fost marcate de investiția în reamenajarea interiorului restaurantului Pescăruș, un proiect în valoare de 300.000 euro, și de inceputul lucrărilor la un proiect major de construcție a unui spațiu adițional restaurantului Hanu’ Berarilor – Casa Soare. Proiectul are un buget de 1.5 milioane de euro și presupune construcția unei săli de evenimente pentru 180 persoane, precum și a unui spațiu operațional pentru bucătărie.

“Hanu’ Berarilor – Casa Soare este un monument istoric clasă A, aceeași clasă ca Arcul de Triumf, de aceea orice lucrări de construcție sau amenajare pe care le desfășurăm la acest restaurant poartă o responsabilitate suplimentară. Fluxul de turiști străini atrași de acest restaurant este în creștere și ne așteptăm ca în câțiva ani, Hanu’ Berarilor să fie la fel de popular cum este astăzi Caru’ cu Bere. Prin această investiție, obiectivul nostru este ca Hanu’ Berarilor să poată acomoda evenimente de dimensiuni mari, iar spațiul din cramă, ocupat momentan cu bucătăria, să devină spațiu disponibil pentru clienți” – declară Daniel Mischie, CEO Grupul City Grill.

 Daniel Mischie

Bugetul total pentru investiții la nivelul acestui an este de 4,5 milioane euro, direcționați către proiectele de amenajări și operațional, Academia City Grill și proiectele de tehnologie.

 Tehnologia, un pariu cu miză pe termen lung

Investițiile și preocuparea pentru introducerea tehnologiei în fluxurile operaționale ale restaurantelor Grupului City Grill au făcut ca aplicația de fidelizare Out4Food, care permite acumularea a 10% din valoarea fiecărei note de plată pentru cumpărături viitoare să devină cel mai accesat și performant sistem de fidelizare din industria hospitalității din România.

În primele șase luni, aproape 45% dintre vânzările grupului au trecut prin programul de fidelizare Out4food, iar numărul tranzacțiilor a crescut cu 18%.  Numărul conturilor active a crescut cu 17%, iar retenția în aplicație se situează la 99.56%.

“Aplicația Out4Food este folosită de un public foarte fidel, atras de întregul portofoliu de restaurante din Grupul City Grill. Sunt persoane care preferă în special bucătăriile tradițional –românească și italiană, dar care experimentează și caută permanent rețete care să îi convingă să revină. Sunt deschiși către nou, conectați la tehnologie și tendințe și cu o înclinație accentuată către o viață sănătoasă. Folosesc frecvent aplicații de fitness și fac sport de câteva ori pe săptămână. Cei 3 factori fundamentali care îi atrag în restaurantele noastre sunt gustul preparatelor și calitatea ingredientelor, standardul ridicat al serviciilor și atmosfera din restaurante”–adaugă Daniel Mischie.

Ciolan de miel caramelizat, Hanul lui Manuc

Grupul City Grill a făcut anul acesta un nou pas către introducerea tehnologiei în restaurantele sale și a implementat pilotul pentru comanda prin tabletă, direct către bucătărie, în restaurantul City Grill Băneasa.

În următoarele luni, opțiunea va deveni disponibilă în toate restaurantele deschise sub brandul City Gril, dotate deja cu meniu digital, pe tabletă.

“Comanda prin tabletă este o noutate în România, de aceea suntem foarte atenți la feedback-ul și reacțiile clienților privind acest tip de abordare digitală. Clientul primește la masă tableta deja legată de sistem; navighează prin meniu, își compune meniul și are posibilitatea să plaseze singur comanda, fără ajutorul ospătarului. Păstrăm însă, bineînțeles, posibilitatea să chemi ospatarul. Deocamdată suntem la început, încă testăm, încă modificăm fluxurile și elementele de user experience, corectăm buguri și ne gândim pe termen lung la eficientizare. Obiectivul principal este îmbunătățirea asistării la masă, în sensul că ospătarul are mai mult timp pentru consilierea clienților la masă, pentru recomandări de preparate” –spune Daniel Mischie, CEO Grupul City Grill.

 

 

Cele mai citite

România a introdus un sistem nou de declarare a mărfurilor la export

România a introdus un sistem nou de declarare a mărfurilor la export, o soluție modernă pentru efectuarea controalelor vamale, mai rapid și eficient, a...

Piedone, primarul Sectorului 5, și-a lansat candidatura pentru Primăria Capitalei. La Sectorul 5 își susține drept candidat fiul

Cristian Popescu Piedone, primarul Sectorului 5, și-a lansat oficial candidatura pentru funcția de primar al Capitalei, la alegerile din anul 2024. Piedone nu va beneficia...

Ultima zi de alegeri prezidențiale în Rusia. Pentru a masca absenteismul, propaganda Kremlinului anunță că rușii au votat online

Duminică dimineață, la începutul zilei a treia (ultima) de alegeri prezidențiale în Rusia, prezența fizică la urne depășea cu puțin 50 la sută din...
Ultima oră
Pe aceeași temă