Madonna a fost acuzată că a copiat designul produselor de promovare a celui mai recent turneu al său, „MDNA”, de la stilistul celebrului film „Sex and the City / Totul despre sex”, Patricia Field.
Field, care a lucrat şi la seria pentru televiziune „Betty cea urâtă” şi a câştigat un Oscar pentru costumele din filmul „Diavolul de îmbracă de la Prada”, şi-a lansat propria linie de haine şi accesorii şi deţine un magazin în New York.
Recent, angajaţii lui Field au acuzat-o pe Madonna că a furat modelul mai multor produse vândute sub licenţă Field şi le-a comercializat în turneul recent încheiat de aceasta, „MDNA”, informează femalefirst.co.uk, ştire preluată de mediafax.
Angajaţii au postat pe un site mai multe imagini cu şepci negre cu blazonul Vogue care au fost vândute la concertul susţinut de Madonna la Madison Square Garden. Imaginile erau însoţite de mesajul „Madonna ne-a furat şepcile Vogue” şi preciza că designul respectivelor şepci este similar aceluia al unei linii de şepci şi tricouri lansate anterior de Patricia Field.
„În timpul truneului de promovare al ultimului său album, Madonna a susţinut un concert la Madison Square Garden şi am descoperit că aceasta vindea fără licenţă şi în nume propriu copii perfecte ale şepcilor Vogue produse de noi”, se arăta în mesaj.
Până la ora difuzării acestei ştiri, artista americană nu a dat un răspuns acuzaţiilor care i-au fost aduse.
Turneul mondial „MDNA Tour”, susţinut în acest an de Madonna, este seria de concerte cu cele mai mari încasări din 2012. Artista americană a pornit din nou într-un turneu mondial – cel de-al nouălea din carieră – în luna mai. Noul ei turneu, intitulat „MDNA Tour”, s-a dovedit a fi unul extrem de profitabil şi ocupă primul loc în „Top 25 Tours” alcătuit de Billboard Boxscore în acest an, cu încasări de 228,4 milioane de dolari.
Descrisă de numeroase ori drept „una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor”, numită şi „Queen of Pop (Regina Pop-ului)”, Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame. Madonna a concertat şi la Bucureşti, în 2009, spectacolul făcând parte din turneul „Sticky and Sweet”.