21.4 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăAlegeri 2016NEW MONEY: Ce strategii au adoptat agențiile de turism pentru a înlocui...

NEW MONEY: Ce strategii au adoptat agențiile de turism pentru a înlocui destinațiile de vacanță riscante

Când nimeni nu părea să îi răpească Turciei, cu pachetele sale ultra all inclusive, statutul de destinația perfectă pentru vacanțe, situația militară și cea politică au făcut ca turiștii să devină mai te­mă­tori și să evite litoralul turcesc. Practic, după tentativa de lovitură de stat eșuată, din iulie 2016, vânzările de vacanțe către Turcia au scăzut cu circa 15–20%, chiar și în condițiile în care, în perioada de early booking, pachetele de va­canță de pe litoralul turcesc au fost ieftinite cu până la 50%. Cu deschidere la Ma­­rea Mediterană și Marea Egee, dar și cu un sezon estival de mai bine de șase luni, Turcia a devenit la începutul anilor ’90 unul dintre principalii jucători din industria internațională a turismului.

Cele mai citite

Deca, vizită în Sibiu. Agenda ministrului Educației

Ministrul Educației, Ligia Deca, efectuează astăzi o vizită în județul Sibiu. Vizita include participarea la *Gala performanței învățământului preuniversitar din Sibiu, vizitarea a două școli...

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...

Explozie la Rafinăria Petromidia! Autoritățile au activat Planul Roșu de Intervenție

O explozie s-a produs, vineri, la Rafinăria Petromidia, iar autorităţile au activat Planul Roşu de Intervenţie. Potrivit Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) „Dobrogea”, explozia...
Ultima oră
Pe aceeași temă