Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Strategie de afaceri on-line pentru studenti

L'Oreal lanseaza cea mai populara competitie de strategie de afaceri on-line pentru studentii din lumea intreaga: L'Oreal e-Strat Challenge, episodul 6, anul acesta in parteneriat cu MSN Microsoft. Aflata deja in al saselea an, ...

Share

Maria Capelos 0 comentarii

06.10.2005 - 00:00
L'Oreal lanseaza cea mai populara competitie de strategie de afaceri on-line pentru studentii din lumea intreaga: L'Oreal e-Strat Challenge, episodul 6, anul acesta in parteneriat cu MSN Microsoft.
Aflata deja in al saselea an, competitia permite studentilor sa ocupe scaunul de director general al unei companii virtuale de produse cosmetice de succes. Simularea este realizata cu grija pentru a ilustra situatii de marketing diverse, dar totusi reale cu care un director se poate intalni zi de zi. Parteneriatul cu MSN Microsoft va permite participantilor L'Oreal e-Strat Challenge sa dispuna de o platforma internationala pentru schimb si comunicare, iar crearea unui spatiu special MSN e-Strat va oferi studentilor din lumea intreaga posibilitatea de a avea acces la ultimele actualizari ale competitiei si le va permite sa participe la blog-urile L'Oreal e-Strat Challenge (web log Ð un jurnal on-line partajat; un web site public unde utilizatorii afiseaza zilnic un jurnal actualizat de ganduri si comentarii). In plus, in parteneriat sunt incluse anunturi L'Oreal e-Strat Challenge pe MSN Hotmail si Messenger. Anul acesta competitia va fi un joc international mult mai democratic, ea fiind deschisa direct tuturor studentilor care se inregistreaza din lumea intreaga. Pentru a juca acest joc, dupa prima runda, echipelor formate din trei studenti li se cere in fiecare saptamana sa ia decizii strategice referitoare la responsabilitatea sociala a companiei, strategia de marca si marketing. Rezultatele acestora sunt masurate in functie de indexul cursului actiunilor (Share Price Index - SPI) in care sunt incluse cota de piata a marcii, veniturile firmei, calitatea cercetarii si dezvoltarii, precum si satisfacerea clientilor. Inainte de a ajunge in finala, echipelor li se va cere sa-si prezinte planurile de afaceri in Paris, in fata directorilor L'Oreal.
Perioada de inregistrare la competitia L'Oreal e-Strat, episodul 6, a inceput pe 3 octombrie, pe www.e-strat.loreal.com si se termina pe 1 decembrie 2005. e-Strat MSN Space: http://spaces.msn.com/members/estrat.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...