Comisia Europeana si Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului au avizat un nou contract finantat prin Programul ISPA, cu o valoare de 6,89 milioane euro, pentru reabilitarea si reconstruirea a sase poduri de cale ferata de pe tronsonul de cale ferata Bucuresti-Baneasa-Fundulea. Pentru acest tronson, primele 4 contracte cu o valoare totala de 76 milioane euro au fost semnate in 22 iunie 2005. Lucrarile vor aduce la standarde europene linia de cale ferata Bucuresti-Constanta, parte importanta a Coridorului Trans-European IV. Contractul vizeaza imbunatatirea conditiilor de transport, cresterea sigurantei in circulatie si asigurarea unor viteze de 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru trenurile de marfa prin reabilitarea a 4 poduri existente de cale ferata si construirea a doua noi poduri feroviare pe o alta varianta de traseu. Contractul a fost atribuit companiilor Arcada SA si Vega '93 SRL din Romania in urma unei licitatii internationale, beneficiarul fiind Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA. Comisia Europeana finanteaza in proportie de 75% lucrarile prin Programul ISPA, diferenta de 25% fiind acoperita de Guvernul Romaniei de la bugetul de stat. Executia lucrarilor va dura 24 de luni, iar lucrarile vor beneficia de o perioada de garantie de 12 luni.