Parteneriat in cosmetice
Reteaua de farmacii Sensiblu si compania britanica Boots au adus pe piata romaneasca de cosmetice cinci dintre cele mai celebre marci de cosmetice Boots. Investitiile in acest proiect vor fi de 1,3 milioane euro pentru primii trei ani si includ amenajarea standurilor Boots care vor fi instalate in farmaciile Sensiblu, sesiuni de training pentru personalul de specialitate si proiectele de promovare. Sensiblu intentio-neaza sa inaugureze 90 de standuri Boots in martie 2006, ajungand la 130 de standuri Boots pana la finele lui 2008.
DOMO merge in Bulgaria
DOMO trece granita si deschide in Bulgaria primul sau magazin de electronice, electrocasnice si IT&C, devenind astfel primul retailer din categoria sa care face acest pas important si se transforma intr-un brand multinational.
Primul magazin DOMO din Bulgaria se deschide la Plovdiv, in cladirea primului hypermarket Kaufland din tara vecina. Noul magazin are 500 mp si isi propune sa atraga cat mai multe segmente de consumatori, de varste si cu dorinte diferite si sa le ofere o experienta de cumparare pozitiva, prin gama de produse, oferte, preturi si servicii. Investitia in magazinul din Plovdiv se ridica la aproximativ 200.000 de euro. Urmatoarele doua magazine DOMO in Bulgaria se vor deschide la Sofia si Haskovo in luna mai, iar pana la sfarsitul anului sunt programate alte sase deschideri.