Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

ANAT va boicota manifestarea

Apropierea datei la care va incepe Targul International de Turism (ITF), organizat la Romexpo in perioada 20-23 octombrie, incinge spiritele participantilor. Nemultumirile unor agentii "cu nume", cum ar fi Happy Tour, Marshall Turism, J'Info ...

Share

Carmen Andrei 0 comentarii

07.10.2005 - 00:00
Apropierea datei la care va incepe Targul International de Turism (ITF), organizat la Romexpo in perioada 20-23 octombrie, incinge spiritele participantilor. Nemultumirile unor agentii "cu nume", cum ar fi Happy Tour, Marshall Turism, J'Info Tour si altele, au facut ca Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) sa ia pozitie prin boicotarea manifestarii. Ca urmare, asociatia nu va participa cu stand propriu la acest targ. In opinia ANAT, Romexpo nu asigura participantilor o organizare corespunzatoare, calitatea serviciilor in targ lasa de dorit, mediatizarea este insuficienta, modul de alegere a spatiilor de expunere in targ se face aleatoriu, chiar si in cazul platilor anticipate nu se pastreaza spatiile "istorice" etc. ANAT a sesizat organizatorul despre nemultumirile membrilor sai, care sunt principalii expozanti platitori in aceste targuri. Desi o parte dintre aceste probleme s-au remediat, cele esentiale au ramas, astfel incat Consiliul Director ANAT a luat cunostinta despre decizia unora dintre membrii sai, expozanti traditionali la targul de turism de la Romexpo, de a se retrage de la editia de toamna a acestuia. Autoritatea Nationala de Turism a decis sa se retraga de pe spatiul de expunere initial, detinut pe o suprafata mai mica, punand la dispozitia mediului de afaceri spatiul respectiv de expunere. Decizia finala de participare la targ a agentiilor de turism membre ANAT apartine fiecarei societati in parte pe considerente economice private. Si aici nu putem sa nu mentionam pozitia unei alte mari companii de profil, CMB TOUR, care a decis sa participe la targul de turism lasand la o parte nemultumirile proprii, din respect pentru clientii sai, neputand lipsi la o manifestare pentru care oamenii platesc bilet special pentru a le vizita standul.

Organizatorii considera ca nu exista nici un conflict

In ceea ce priveste aceasta situatie, in punctul de vedere al Romexpo SA se subliniaza faptul ca a aflat din surse indirecte despre neparticiparea cu stand a Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism la Targul International de Turism ITF 2005 si ca va respecta deciziile si dreptul la opinie ale fiecarui participant la targ, fie ca este companie sau asociatie patronala. Totodata, potrivit politicii Romexpo doreste sa perfectioneze actualul concept de organizare a targului conform cerintelor Uniunii Europene, cu atat mai mult cu cat, pentru anul 2006, societatea urmeaza sa lanseze o expozitie specializata in acest sens. Romexpo transmite ANAT ca ramane dispus pentru dialog, mai ales in directia interesului general de sprijinire a unei promovari autentice a turismului romanesc. In acest sens, ei doresc sa coopereze pentru perfectionarea actualului concept de organizare al targului. "Romexpo a luat in considerare permanent sugestiile partenerilor si expozantilor, inclusiv privind un buget substantial pentru publicitate, pastrarea in medie in ultimii sapte ani a acelorasi tarife, oferirea spatiilor intr-un sistem transparent si echidistant care sa corespunda si interesului general al promovarii acestei industrii, asigurarea cu suportarea financiara de catre Romexpo, in mod exceptional, a unui serviciu de taximetre pe teritoriul targului in sprijinul expozantilor pentru transportul de materiale etc., a afirmat Mariana Dicianu, director Departament Organizare Targuri si Expozitii Romexpo S.A. "Folosirea termenului de "mediere" credem ca este cu totul improprie, dat fiind ca "medierea" se foloseste atunci cand exista un conflict, iar noi nu ne consideram, pana in acest moment, intr-o situatie de conflict si nici nu intentionam, pentru viitor, sa indreptatim o asemenea stare de lucruri care nu a existat niciodata, in cei 15 ani de existenta, cu nici unul din partenerii nostri." Romexpo considera ca ITF este un moment important pentru majoritatea agentiilor de turism, hoteluri, pensiuni, statiuni turistice, reprezentanti ai turismului din alte tari, intrucat cu aceasta ocazie isi prezinta publicului din Romania ofertele turistice ale urmatorului sezon.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...