Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

17 din primii 250 de retaileri mondiali, prezenti si in Romania

In perioada 1 iulie 2005 - 30 iunie 2006, volumul incasarilor celor 250 retaileri de top din lume a atins recordul de 3,01 trilioane dolari, o crestere de 6 procente fata de totalul de 2,84 trilioane dolari inregistrat anul trecut.Conform ...

Share

Ada Stefan 0 comentarii

26.01.2007 - 00:00
In perioada 1 iulie 2005 - 30 iunie 2006, volumul incasarilor celor 250 retaileri de top din lume a atins recordul de 3,01 trilioane dolari, o crestere de 6 procente fata de totalul de 2,84 trilioane dolari inregistrat anul trecut.
Conform unui studiu realizat de Deloitte Touche Tohmatsu in colaborare cu revista STORES, informatiile referitoare la vanzarile efectuate de cei mai mari 250 de retaileri din intreaga lume arata faptul ca volumul cheltuielilor efectuate de consumatori pe glob a atins impresionanta suma de 90.000 dolari pe secunda sau 5,4 milioane dolari pe minut.
Primele zece locuri in Top 250 sunt ocupate de Wal-Mart (SUA), Carrefour (Franta), Home Depot (SUA), Metro (Germania), Tesco (Marea Britanie), Kroger (SUA), Target (SUA), Costco (SUA), Sears Holdings (SUA) si Schwarz (Germania). Spre deosebire de cei zece retaileri de top care in ultimii ani au constituit un grup relativ stabil, conform studiului, Home Depot, Tesco, Costco si discounter-ul german Schwartz au urcat considerabil in ultimii zece ani.
În afara de Carrefour, Metro si Schwarz, in Romania mai sunt prezenti Rewe (locul 12), Intermarche (23), Tengelmann (26), Delhaize Group (31), KarstadtQuelle (45), Marks&Spencer (47), Louise Delhaize (54), Otto Group (59), AS Watson&Company (60), Inditex (85), Avon (88), LVMH-Franta (144), Praktiker (170) si Hachette Distribution (200).
Cu toate acestea, nu toate companiile s-au putut bucura de o crestere considerabila. 49 de retaileri (20%) din cei 250 de top din intreaga lume au inregistrat scaderi considerabile in nivelul vanzarilor. Aproximativ jumatate din acestia sunt localizati in Europa, locul in care divizarile si deposedarile de titluri - precum Ahold, Littlewoods, Modelo Continente si KarstadtQuelle - au determinat scaderi in veniturile companiilor. Drept urmare, companiile europene din Top 250 s-au plasat sub media de crestere a veniturilor (8,6%). In comparatie, retailerii din America Latina au inregistrat cele mai mari cresteri (20,3%), mai mult decat dublul mediei din Top 250 (8,4%)
Conform studiului, media marjelor profitului net, calculata pentru companiile din Top 250, a aratat imbunatatiri considerabile, crescand cu 3,5% spre deosebire de 2,7% inregistrata anul trecut, cu mult peste marjele mediei din 2000 (1,7%). Pe regiune, retailerii din America Latina au fost cei mai profitabili, cu o medie a profitului net de 4,4% din vanzari, in timp ce retailerii din Asia-Pacific au fost cel mai putin profitabili, cu o medie de 2,9%. In Europa, companiile din Marea Britanie au condus cu o medie a marjelor profitului net de 5,5%. Germania, cu o marja scazuta de piata, a condus celelalte tari cu o medie a marjelor de profit de doar 2%.
Cel mai mare sector din punct de vedere al volumului de vanzari din Top 250 este reprezentat de segmentul bunurilor de larg consum (precum Wal-Mart, Carrefour si Metro), cu un total de 133 de companii.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...