Banca Transilvania (BT) intentioneaza sa deschida inca 100 de unitati noi in 2006, urmand sa patrunda chiar si in localitatile cu mai putin de 20.000 de locuitori, a declarat Daniel Szekely, sef in cadrul diviziei IMM Banca Transilvania. De asemenea, banca intentioneaza sa isi mentina pozitia a noua in topul bancilor. In ceea ce priveste anul 2005, din punctul de vedere al diviziei IMM, “faptul ca am fost inovatori si am inventat patru produse intr-un an, destinate si focalizate pe acest segment de intreprinzatori mici si mijlocii, este cea mai mare realizare”, a aratat Szekely. Succesul cel mai mare pe planul vanzarilor in 2005 a fost Creditul “1 ora” pentru capital de lucru, a mai apreciat acesta. “Pe retail am continuat sa avem cote bune de piata, atat pe credite ipotecare, cat si pe carduri, undeva in jurul nivelului de 8-9 la suta. Portofoliul de clienti al bancii este in permanenta crestere, atat pe retail, pe IMM, cat si pe corporate”, a precizat reprezentantul bancii. La data de 30 septembrie, Banca Transilvania inregistrase o cota de piata de 3,6 la suta, a amintit Szekely.