Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

De ce un set de fotografii de produs profesionale face vanzarile sa explodeze

De ce un set de fotografii de produs profesionale face vanzarile sa explodeze

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 11.09.2018 - 14:30

Traim intr-o lume vizuala. Un client intra intr-un magazin pentru ca ii place ceea ce vede in vitrine. In mod similar, cand vizitatorii acceseaza un magazin online, atentia lor graviteaza mai intai pe imagini. Daca le place ceea ce vad, ei continua sa navigheze, ca in final sa faca o achizitie. De aceea, fotografia produsului este esentiala pentru succesul oricarui magazin online.

Cum influenteaza calitatea fotografiilor de produs rata de conversie a unui magazin online

Studiile de specialitate arata ca vizitatorii sunt atrasi in primul rand de elementele vizuale, care imbunatatesc sansele sa ramana pe pagina si sa exploreze site-ul. Calitatea data de tipul de fotografii de produs (vezi aici mai multe modele) folosite va defini aceasta prima interactiune, valoarea perceputa a produselor si imaginea marcii. Imaginile de calitate ale produselor reprezinta un factor cheie pentru angajarea, conversia si pastrarea clientilor si cresterea valorii magazinului.

Fotografiile produselor, un element cheie al branding-ului

Imaginile folosite in comertul electronic dau identitate marcii. Iar elementele care le definesc, definesc si brandul. Unele dintre aceste elemente sunt:

  • Paleta de culori
  • Saturare
  • Distanta focala
  • Umbre
  • Compozitie
  • Locatia si contextul


O fotografie de produs buna imbogateste continutul si ii vorbeste publicului tinta

Imaginile prind si retin atentia consumatorului, formand primele impresii. De aceea se aleg intotdeauna fotografii de produs care sunt unice si rezonante. Internetul este inundat de continut vizual, dar numai un mic procent din el imbunatateste de fapt comunicarea nonverbala si influenteaza emotiile consumatorilor intr-un mod pozitiv pentru a-i face sa cumpere. Aceasta este diferenta dintre fotografiile generice si fotografiile de produs, care spun o poveste prin aranjamentul si culoarea temelor alese.

Strategia magazinelor online de succes se bazeaza pe imagini pentru a imbunatati intelegerea, cresterea angajamentului si pentru a inspira consumatorii sa treaca la comanda. Pentru a face acest lucru, imaginile trebuie sa sa creeze o perceptie favorabila si, in cele din urma, sa conduca la vanzari. Imaginile trebuie sa faca utilizatorul sa rezoneze.

Statistici si fapte privind importanta fotografiilor de produs

Oamenii isi fac prima impresie in doar 50 de milisecunde. Aceasta impresie se bazeaza intotdeauna pe calitatea imaginilor. O fotografie reclama serveste ca ambasador si pe pagina de produs, si pentru intregul magazin, dar si in toate canalele de marketing online si offline. Ele ajuta la indrumarea cumparatorilor pentru a lua decizia de a cumpara un lucru sau altul.

Imaginile slabe, drumul spre esec

Mai mult de jumatate dintre cumparatorii online afirma ca fotografiile produselor sunt mai importante decat informatiile despre produs, recenzii si evaluari. Imaginile sunt vitrinele magazinelor online. Cu cat sunt mai reprezentative, cu atat mai multi cumparatori capata increderea necesara pentru a face o achizitie.

De partea cealalta parte se afla vanzatorii care nu depun suficient efort in prezentarea produselor si de aceea au parte de rate foarte slabe de conversie. Desi vizitatorilor s-ar putea sa le placa produsul, modul neprofesionist si defectuos in care este prezentat ii reduce imediat valoarea perceputa, iar potentialii clienti vor pleca in cautarea altor vanzatori.

De la captarea atentiei printr-un un post in social media la newsletter cu imagini de produse in context, de la pliante fizice si bannere la paginile de produse care convertesc vizitatorul in client, fotografiile de produs de calitate lucreaza intotdeauna in favoarea vanzatorilor.

Pe paginile de social media fotografiile de produse pot fi mai creative, dar tot trebuie sa fie respectate standarde de inalta calitate. In momentul in care un client intra pe o pagina in care sunt prezentate o intreaga lista de articole, i se prezinta toata linia de produse prin imagini care inlocuiesc cea mai mare parte a descrierilor detaliate.

Profesionistii de la fotografiistudio.com afirma ca fotografiile sunt acele elemente care creeaza incredere in fiecare punct de contact dintre un magazin online si un vizitator, transformand curiozitatea in acea incredere care duce la o rata mai mare de conversie si de retinere a clientului, care va reveni cu siguranta si alta data pentru a cumpara.

 

Comentarii

loading...