Alături de modelul de serie destinat publicului larg, Dacia prezintă azi şi două versiuni inedite destinate noilor forme de mobilitate: o versiune adaptată serviciilor de car sharing şi o versiune utilitară, denumită Cargo, pentru livrările pe distanţe scurte fără emisii poluante.
Cel mai ieftin automobil electric de pe piaţă oferă un spaţiu interior record pentru segmentul său, o motorizare electrică simplă şi fiabilă şi o autonomie rezonabilă. Sub liniile care evocă universul crossover, Dacia Spring se dezvăluie ca un vehicul de oraş polivalent şi practic.
Comenzile pentru noul model Dacia Spring vor fi preluate începând din primăvara anului 2021. Oferta comercială va cuprinde două nivele de echipare pentru varianta destinată publicului larg, iar costul bateriei va fi inclus în preţul de achiziţie.
„Marca Dacia a fost întotdeauna preocupată să răspundă nevoilor reale ale clienţilor. Suntem cunoscuţi în industria auto pentru revoluţiile pe care le-am creat, începând cu Logan şi continuând cu Duster, primul SUV accesibil publicului larg. Astăzi asistăm la cea de-a treia revoluţie a mărcii noastre iar numele său este Dacia Spring. Noul model va aborda trei pieţe diferite: cea a maşinilor personale, cea a serviciilor de car sharing, care cuprinde numeroşi operatori în toată Europa şi în fine cea a transportului utilitar pe distanţe scurte, cu versiunea Cargo. Dacia Spring se va remarca fără îndoială ca soluţia de mobilitate electrică accesibilă tuturor”, a declarat Denis Le Vot, membru al Comitetului Executiv al Groupe Renault.
Conform fişei tehnice, Dacia Spring va avea o caroserie de culoare gri închis, cu elemente decorative portocalii fluorescente, protecţii laterale şi de scuturi integrate în barele faţă şi spate.
În acelaşi timp, oficialii de la Dacia susţin că modelul Spring reprezintă o soluţie ideală pentru noile servicii de mobilitate, precum flotele de vehicule în car-sharing, iar versiunea de serie va fi propusă şi pe această piaţă, în care Grupul Renault este deja angajat cu cea mai mare flotă de vehicule în car-sharing din Europa, respectiv 7.800 de unităţi Zoe, Kangoo Z.E. şi Twizy.