Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Cum poti avea parte de o afacere online de succes si de clienti mereu fericiti?

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 16.07.2019 - 14:15

Lumea in care traim am putea spune ca este una destul de dinamica avand in vedere ca totul in jurul nostru evolueaza intr-un ritm foarte rapid. Tehnologia in toate formele ei a devenit in prezent o parte din ce in ce mai importanta din viata omului modern, care astazi este mai dependent de mobilitate ca niciodata.

 

            Evolutia mediului online sau a ceea ce noi numim astazi in mod colocvial Internet, este fara doar si poate unul dintre cei mai importanti factori care au dus la o crestere considerabila a numarului de afaceri online. Internetul este astazi accesibil de oriunde si de pe o varietate larga de dispozitive, oferind oamenilor de pretindeni posibilitatea de a se interconecta, de a fi la curent cu cele mai noi informatii si desigur de a face diverse achizitii de bunuri si servicii.

 

            Pentru ca din ce in ce mai multi oameni observa potentialul pe care il are mediul online in ceea ce priveste comertul electronic si nu numai, acest aspect pare sa fie lucrul care ii indeamna pe acestia sa lanseze diverse afaceri pe Internet, in speranta de a obtine mult ravnitul succes.

 

            Succesul in online este un aspect pe care trebuie sa il privim si dintr-o maniera subiectiva in conditiile in care deciziile pe care le luam din postura de administratori joaca un rol primordial in aceasta privinta. Desigur atunci cand vorbim despre succes trebuie sa intelegem ca exista si diverse situatii in care lucrurile nu mai sunt dependente de noi si de deciziile pe care le luam. Desi drumul de la lansare si pana la obtinerea succesului este in general unul anevoios si presarat cu provocari, este deosebit de important sa nu te abati de la telul tau. In acest sens am alcatuit acest ghid care te poate ajuta sa ai parte de o afacere online de succes si de clienti mereu fericiti.

 

            Stabileste intotdeauna care iti sunt cele mai importante obiective.

           

            Stabilirea clara a unor obiective si prioritizarea acestora reprezinta de departe unul dintre cei mai importanti pasi pe care ii ai de facut in vederea crearii unei identitati pentru afacerea ta. Pentru ca vorbim despre o afacere online, cu siguranta unul dintre scopurile pricipale pe care le ai este acela de a vinde.

 

            Din momentul lansarii si pana la a vinde propriu-zis, este totusi o cale destul de lunga si nu ar trebui sa grabesti lucrurile sub nicio forma. Aminteste-ti ca succesul presupune mai inainte de toate, rabdare. De ce este important sa ai obiective bine stabilite si prioritizate? Pentru ca atunci cand focusul tau este pus asupra unor lucruri mai putin importante, este prea putin probabil ca lucrurile sa evolueze in directia potrivita.

 

            Mare atentie pentru cine construiesti site-ul.

 

            Suntem unici prin natura noastra si adesea vedem lucrurile prin prisma valorilor personale, astfel ca de multe ori vrem sa ne punem cu orice pret amprenta pe lucrurile care ne apartin. Atunci cand vorbim despre afaceri si despre site-uri web, lucrurile stau putin diferit in sensul ca aici problema trebuie abordata intr-o maniera cat mai obiectiva posibil.

 

            Mai exact, site-ul nu trebuie construit pentru noi, strict dupa preferintele proprii, ci dupa nevoile clientilor. In acest sens, una dintre intrebarile pe care ti le poti adresa si a carui raspuns iti poate fi de un real folos este: “cum fac sa le fie clientilor cat mai usor sa gaseasca produsele pe care le cauta? Daca vei gasi raspunsul la aceasta intrebare, cu certitudine vei reusi sa iei cele mai bune decizii in constructia site-ului. In plus, este esential sa nu uiti de viteza de incarcare a site-ului, care este un factor important atat pentru evolutia afacerii tale, cat si pentru clienti.

 

            Ce produse urmeaza sa vinzi?

 

            Din acest punct, am putea spune ca lucrurile se complica putin in sensul ca, dupa cum probabil bine stim, exista produse mai usor vandabile si produse mai putin vandabile. In acest sens, am primit cateva sfaturi de la BeKid.ro, unul dintre cei mai importanti retaileri de produse si articole pentru copii, care comecializeaza o gama larga de carucioare pentru copii, scaune auto, biciclete,triciclete, masinutele electrice, lapte praf, sau diverse tobogane de diferite dimensiuni sau alte produse similare.

 

            Acestia ne-au explicat faptul ca produsele mentionate anterior sunt mult mai usor de vandut avand in vedere ca sunt absolut necesare in cresterea si dezvoltarea corespunzatoare a celor mici. Asadar, daca ai luat decizia de a vinde mai multe categorii de produse, trebuie sa ai in vedere si acest aspect.

 

            Stabileste care este publicul tau tinta.

 

            Cunoasterea publicului tinta reprezinta de asemenea un aspect care nu trebuie neglijat sub nicio forma in conditiile in care incercarea de a vinde la absolut toata lumea produse pentru copii spre exemplu cu siguranta nu este un lucru care va functiona asa cum te asteptai. Daca luam exemplul produselor pentru copii, cu siguranta publicul nostru tinta sunt parintii. Astfel, oamenii pe care ar trebui sa ii atragi inspre site-ul tau sunt parintii, in special mamicile, care sunt in permananta preocupate sa gaseasca cele mai bune produse pentru micutii lor. In contextul dat, este practic inutil sa te adresezi personelor care nu au copii.

 

            Asigura-te ca ai o logistica bine pusa la punct.

 

            Daca este un lucru pe care trebuie sa il stii despre logistica acela este faptul ca aceasta iti poate ajuta afacerea sa evolueze sau sa ii franeze dezvoltarea. Modul in care magazinele online livreaza astazi coletele este un lucru pe care clientii il evalueaza in mod constant, astfel ca vremea banalelor cutii de carton care nu transmit nimic se apropie de final.

 

            Astazi se pune foarte mare accent pe personalizare, lucru care desi poate parea banal pentru noi, pentru potentialii clienti acest lucru inseamna mult. Totodata, coletele trebuie in mod cert sa ajunga la clienti intacte, ceea ce inseamna ca este nevoie totodata si de o protectie suplimentara a coletelor. In acest sens, reprezentantii de la Kangoopack.ro ne propun achizitionarea unei masini de infoliat, produs comercializat prin intermediul site-ului https://kangoopack.ro/infoliere/. O astfel de masina de infoliat ta va ajuta sa oferi coletelor o protectie suplimentara.

 

            Tot la capitolul logistica este esential sa conlucrezi cu o companie de transport colete care sa iti ofere cel mai bun echilibru intre cost si calitatea serviciului oferit. Aceste detalii insa este esential sa fie prestabilite inainte de semnarea contractului.

 

            Comunica cat mai eficient cu clientii.

 

            In mod inexplicabil, in momentul in care plasam o comanda, in mintea noastra se declanseaza diverse scenarii, multe dintre acestea fiind negative in legatura cu comanda ce tocmai am plasat-o. Este important ca in astfel de momente sa nu oferim timp clientului pentru a-si face diverse scenarii si sa comunicam cu el prin metode care mai de care mai eficiente. Spre exemplu, de indata ce plaseaza comanda, este esential ca aceasta sa fie procesata cat mai curand posibil, astfel incat el sa nu fie nevoit sa sune la magazin pentru a primi detalii despre comanda plasata. Multe magazine online dipsun astazi de un sistem de alertare prin email sau sms, care trimite o instiintare in mod automat, de indata ce comanda este procesata si trimisa catre client. Acest lucru reuseste sa inlature in mod automat diverse scenarii negative care se deruleaza de multe ori involuntar in mintea clientului.

 

            Asigura-te ca oferi servicii de suport cat mai calitative.

 

            Serviciile de suport sunt un capitol pe care foarte multi administratori de magazine online le neglijeaza, fara a avea in vedere faptul ca acestea sunt defapt un punct cheie in evolutia de succes a unei afaceri. De ce este important  ca serviciile suport sa fie unele de calitate? Pentru simplul fapt ca  aceste servicii reprezinta un mod prin care clientii pot adresa in mod direct intrebarile si nelamuririle pe care le au in legatura cu produsele si serviciile pe care tu le comercializezi. Daca totul este bine pus la punct in acest sens, cu certitudine vei avea parte de clienti multumiti avand in vedere ca de cele mai multe ori clientii isi doresc sa le fie intelese cat mai bine nevoile.

 

            Tine intotdeauna cont de recomandarile clientilor.

 

            De foarte multe ori, atunci cand clientii au experiente placute sau chiar si neplacute, acestia doresc sa isi exprime acest lucru prin intermediul unui review. Este imperios necesar sa dispui de un sistem prin care clientii sa poata evalua calitatea serviciilor primite datorita faptului ca prin acest mod poti obtine informatii care iti pot fi de un real ajutor in imbunatatirea calitatii serviciilor. Cele mai multe dintre aceste review-uri vor fi cu certitudine constructive, astfel ca este important sa tii cont de recomandarile clientilor atunci cand este posibil.

 

            Atunci cand vorbim despre succes in online sau chiar si in offline, este important sa intelegem ca avem nevoie de multa rabdare, de idei creative, de abilitatea de a ne adapta mereu la cerintele pietei si desigur de investitii constante si chibzuite.

Citește totul despre:

#afacere online

Comentarii

loading...