Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Consiliul Județean Constanța scoate la concurs un post de conducere

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 03.09.2018 - 12:14

                                                            ANUNŢ

 

             Având în vedere prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale H.G.R. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare:

            CONSILIUL JUDEŢEAN CONSTANŢA organizează la sediul din B-dul Tomis nr.51, cam.257,  concurs de ocupare prin promovare a funcţiei publice de conducere vacante:

Şef Serviciu, studii superioare - Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă, Urmărire Contracte din cadrul Direcţiei Generale Economico-Financiare – 1 post;

 Concursul va avea urmatoarele probe:

-     proba scrisă în data de 09.10.2018, ora 10

-     proba interviu în data de 11.10.2018.

 

Condiţiile de participare la concurs sunt:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul : Drept ;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;

- cursuri : cunoştinţe în domeniul Managementului Achiziţiilor Publice şi Expert Achiziţii Publice absolvite cu atestat / certificat / diplomă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii;

           Dosarele de concurs  se vor depune la cam. 241, în perioada 03.09.2018 - 24.09.2018 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 143 din HGR nr. 611/2008  pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :

    a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
    b) curriculum vitae, modelul comun european;
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
    f) copia carnetului de muncă şi, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
    g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
    h) cazierul administrativ.

Copiile de pe acte se vor prezenta însoţite de documentele originale sau în copii legalizate.

 

Persoană de contact: Miroiu Daniela – Inspector Superior  - telefon 0241/48.84.33, email [email protected]

Relaţii suplimentare se pot obţine în programul: de luni până joi între orele 8-16,30 şi vineri între orele     8-14,00.

Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul Consiliului Judeţean Constanţa şi se publică pe pagina de Internet  www.cjc.ro.   

Comentarii

loading...