12.2 C
București
joi, 25 aprilie 2024
AcasăSpecialS-au deschis înscrierile la cea de-a patra ediţie din suita de ...

S-au deschis înscrierile la cea de-a patra ediţie din suita de evenimente pentru antreprenori şi manageri – Braşov Business Days

Între 28 şi 30 septembrie 2011, la Braşov Business Park, are loc cea de-a patra ediţie din suita de evenimente Business Days, dedicată comunităţii de afaceri locale şi nu numai. Sunt aşteptaţi peste 500 de antreprenori, manageri, specialişti şi consultanţi din diverse domenii, scopul evenimentului fiind acela de a oferi o platformă de oportunităţi de networking, acces la know-how de calitate, analize şi trenduri de piaţă, training-uri şi workshop-uri cu aplicabilitate practică imediată.

Braşov Business Days, cel de-al doilea eveniment din suita Business Days pe anul acesta, îşi propune să continue tradiţia evenimentelor de calitate marca Business Days, organizatorii propunându-şi să demonstreze din nou că se pot organiza evenimente de anvergură fără precedent şi în provincie, după ce – în luna martie, la Timişoara Business Days – au reuşit să reunească peste 500 de participanţi veniţi din toate colţurile ţării, alături de o suită de speakeri consacraţi – nume sonore din business-ul românesc, facilitatori cu experienţă şi antreprenori de succes.

Suita celor peste 40 de speakeri include nume sonore – invitaţi speciali, antreprenori de success din mediul de afaceri local şi naţional, top manageri de elită, specialişti renumiţi, traineri de succes, nume cheie din mediul de afaceri online românesc, speakeri motivaţionali şi cadre universitare, printre care: Marius Ghenea, Vlad Stan, Elena Udrea, George Scripcaru, Adrian Florea, Bogdan Comănescu, Andy Szekely, George Butunoiu, Andrei Roşca, Andreea Roşca, Silviu Rotariu, Hedi Hoka, Ciprian Stăvar, Loránd Soares-Szász, Călin Biriş, Florin Munteanu, Ivan Patzaichin, Crina Coco-Popescu, Teodor Frolu, Mădălina Uceanu, Simona Bonghez, Mihai Stănescu, Mihaela Perianu şi mulţi alţii (lista completă şi mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului).

Menţinând structura şi conceptul general al evenimentelor Business Days, Braşov Business Days va cuprinde în program: 4 conferinţe (fiecare cu câte 7-8 speakeri şi un moderator), 12 workshop-uri (susţinute de 1-4 facilitatori), 2 sesiuni de Business Networking, 2 mese rotunde pentru VIP-uri, degustări de produse tradiţionale şi vinuri celebre, prezentări de modă, un târg şi o expoziţie focusate pe turism de afaceri, leisure şi spa (30-35 de companii expozante), un concurs de artă culinară cu cele mai renumite bucătării din regiune organizat sub girul Asociaţiei Naţionale a Bucătarilor şi a Cofetarilor, două sesiuni open class şi semnări de carte (Marius Ghenea – “Antreprenoriat”; Bogdan Comănescu şi Ovidiu Atanasiu – “Maxim – Psihologia forţei de vânzări”). În cea de-a treia zi a evenimentului, va avea de asemenea loc o seară de gală, în cadrul căreia vor avea loc:

·         concert simfonic susţinut de Liceul de Muzică din Braşov;

·         prezentarea circuitului “Seven Volcanos Summit”, susţinută de Crina Coco-Popescu;

·         demonstraţie de tango argentinian şi demonstratie de salsa;

·         tombolă cu premii, bal şi serată dansantă cu scop caritabil.

Donaţiile şi sumele strânse pentru biletele de acces la bal şi pentru biletele de tombolă vor fi donate către Crina Coco-Popescu pentru a termina turneul celor mai înalte vârfuri de pe cele 5 continente şi către un grup de copii cu handicap, pentru a-i sprijini în efectuarea unor cursuri de calificare, în vederea găsirii unor locuri de muncă prin unitatea protejată “Cumpără Responsabil”.

Costurile de participare pornind de la 40 Euro (acces la un singur workshop) şi până 110 Euro (tichet VIP Premium – acces complet la conferinţe şi workshop-uri şi la toate manifestările satelit), fiind acordate reduceri de până la 15% pentru înregistrările timpurii. De asemenea, în încercarea de a uşura accesul la eveniment pentru cât mai multe categorii de participanţi, organizatorii evenimentului pun la dispoziţia celor interesaţi o serie de oferte speciale de acces pentru companii, studenţi, profesori, reprezentanţi din turism şi HoReCa, etc., reducerile mergând până la 50% faţă de tarifele standard. În contextul temei secundare a evenimentului, companiile din domeniul turistic, HoReCa, SPA, wellness, entertainment, etc., beneficiază de asemenea de facilităţi speciale pentru promovare în cadrul evenimentului.

Cele mai citite

CSM a respins suspendarea judecătoarei Ancuța Popoviciu din funcție

Consiliul Superior al Magistraturii(CSM) a respins suspendarea Ancuței Popoviciu din funcţie, asa cum ceruse Inspecția Judiciară, potrivit europafm.ro. Săptămâna trecută, chiar judecătoarea ceruse să se...

CSM a respins suspendarea judecătoarei Ancuța Popoviciu din funcție

Consiliul Superior al Magistraturii(CSM) a respins suspendarea Ancuței Popoviciu din funcţie, asa cum ceruse Inspecția Judiciară, potrivit europafm.ro. Săptămâna trecută, chiar judecătoarea ceruse să se...

Marcel Ciolacu vrea să-i recompenseze pe elevii români care au performat la Concursul Internaţional “National Space Society – NASA Space Settlement Contest”

Premierul Marcel Ciolacu i-a felicitat pe elevii români premiaţi la Concursul Internaţional "National Space Society - NASA Space Settlement Contest", el afirmând că aceştia...
Ultima oră
Pe aceeași temă