Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

INTERVIU. Bogdan Rohan, General Manager HyperCubic IT Outsourcing: 2013 a fost un an extrem de prolific pentru companie

Tinereţea, entuziasmul, atitudinea pozitivă şi bunul-simţ - sunt aşii pe care i-a avut în mânecă Bogdan Rohan în urmă cu aproape cinci ani, când s-a hotărât să exploateze oportunităţile de pe piaţa IT ...

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

04.12.2013 - 10:14

Tinereţea, entuziasmul, atitudinea pozitivă şi bunul-simţ - sunt aşii pe care i-a avut în mânecă Bogdan Rohan în urmă cu aproape cinci ani, când s-a hotărât să exploateze oportunităţile de pe piaţa IT prin intermediul HyperCubic Outsourcing.

În 2009 ai fondat HyperCubic, companie care oferă în prezent servicii externalizare IT şi reparaţii electronice. Care este povestea companiei?

Bogdan Rohan, General Manager HyperCubic IT Outsourcing: Am pornit la drum în plină criză socio-economică, cu doi angajaţi - doi tineri ambiţioşi, abia ieşiţi de pe băncile Facultăţii de Electronică – şi cu o investiţie modestă de câteva sute de euro. Cum era firesc, la început ne-am axat pe serviciile de reparaţii electronice, adresate cu preponderenţă persoanelor fizice. După doi ani grei, finalizaţi însă pe profit, a urmat trecerea către zona B2B, pas care a influenţat decisiv starea actuală a companiei. Astăzi, HyperCubic este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa prestărilor de servicii IT în regim de externalizare, serviciile oferite având cadrul de desfăşurare sub forma unui abonament lunar. Sintetizând, în cei aproape cinci ani de activitate am parcurs trei etape importante: trecerea de la B2C la B2B, mărirea echipei Hypercubic de la câţiva angajaţi la 10 şi apoi la aproape 30, şi, poate cel mai important, crearea unei stabilităţi la nivel managerial şi asigurarea unui nivel calitativ uman şi profesional.

Care este cea mai mare realizare/mulţumire profesională din cariera ta la HyperCubic IT Outsourcing?

B.R.: Am crescut natural şi am reuşit să formez un nucleu de oameni bine pregătiţi, în jurul căruia am dezvoltat o serie de aplicaţii IT. Avem o echipă de profesionişti atât în domeniul de bază al companiei IT-ul, cât şi în Marketing, echipă care vine cu plăcere la serviciu şi reuşeşte să se ridice la nivelul aşteptărilor clienţilor. Am păstrat şi vom păstra în continuare ingredientele în jurul cărora am format strategia de dezvoltare, care ne-au ajutat să ajungem la un portofoliu de aproximativ 100 de clienţi: entuziasmul, munca în echipă, promptidudinea, atitudinea pozitivă, inteligenţa şi bunul-simţ. În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi, sunt foarte mulţumit de relaţia pe care o avem cu toţi colaboratorii noştrii, şi mai ales de faptul că până în prezent niciun client nu a renunţat la parteneriatul cu HyperCubic IT Outsourcing.

Dacă nu ai fi furnizor de servicii de externalizare IT ci cumpărător, care sunt criteriile după care te-ai ghida în alegerea unei companii care oferă servicii de externalizare IT?

B.R.: În momentul de faţă, pe piaţa de outsourcing IT sunt în jur de 20 de companii importante cu capital integral românesc, care oferă strict acest tip de servicii. Dacă aş fi pus în postura de cumpărător, aş căuta furnizorul care se pliază cel mai bine pe nevoile şi obiectivele companiei mele. Alte aspecte de luat în considerare sunt reputaţia jucătorilor din piaţa de externalizare a serviciilor IT, atât în rândul clienţilor, cât şi al angajaţilor.

Care sunt motivele pentru care companiile care doresc externalizarea serviciilor IT ar trebui să aleagă HyperCubic?

B.R.: Întotdeauna ne-am pliat pe cerinţele şi nevoile partenerilor şi am venit în întâmpinarea acestora cu cele mai bune soluţii. Tehnologia are un impact major asupra performanţei business-ului, iar HyperCubic îşi asumă responsabilitatea pentru serviciile oferite. Suntem oameni de afaceri şi se întâmplă să fim şi oameni tenhnici. Întreaga noastră activitate se desfăşoară în jurul conceptului de prevenire şi reuşim să atingem acest deziderat printr-o organizare foarte bună, comunicare, pregătire tehnică, flexibilitate şi nu în ultimul rând printr-o serie de aplicaţii IT dezvoltate intern. Un aspect foarte important care arată cât de mult ne respectăm potenţialii clienţi îl reprezintă clauzele contractuale, mai exact SLA-ul- garanţia că HyperCubic reuşeşte să pună egal între faptic şi declarativ. Contractul este construit în ideea echităţii, transparenţei şi asumării.

Care sunt obiectivele HyperCubic IT Outsourcing pentru următoarea perioadă?

B.R.: Anul 2013 a fost unul extrem de prolific pentru companie şi vom duce acest val de entuziasm şi performanţă mai departe. Până la jumătatea anului 2014 estimăm o creştere cu 40% a cifrei de afaceri, creştere care va veni în principal din zona de mentenanţă, completată de zona implementării soluţiilor de ”cloud”, respectiv hosting – de altfel cele mai căutate servicii de către companiile din România. Nu oferim cifre impunătoare de dragul de a ne crea un renume, ci construim o realitate obiectivă a pieţei serviciilor de externalizare IT. Şi în acest caz trebuie să existe un echilibru, dacă absorbim prea multe contracte într-o perioadă scurtă de timp, riscăm să le periclităm pe cele deja existente. În următorii doi ani de zile, ne dorim să ajungem la un număr de circa 40 angajaţi, după care va urma o perioadă firească de consolidare, intenţia noastră fiind diversificarea paletei de servicii, principalii clienţi fiind cei aflaţi deja în portofoliul nostru.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...